למכירה. בהזדמנות . בוגרת 4 מלחמות ( לבנון , מפרץ ו-2 האינתיפאדות ) .
מסטודנט . בוגר מלחמות שלא תגמרנה לעולם . כחדשה.
החברה Talbot , המודל acmiS(יש גם Samba , מה אתם יודעים ) ,
הצבע המקורי לבן אבל באופן קונסיסטנטי נוטה להיות לבן-מלוכלך
, המושבים הכי נוחים בעולם לדעתו של יוני שראה כבר הרבה
מכוניות בחיים , הרדיו AM כמובן mono הרמקול בדלת
בצד ימין , הבגאז' מלא בסמרטוטים , יש גם בקבוק מים
הממולא כל פעם מחדש כי המים שמקררים את המנוע
נגמרים כולם מרוב שהוא מתחמם אחרי כל נסיעה לערך ,
המושבים הקדמיים מכוסים בטויטי , ידית הוינקר
שבורה - צריך להתאמץ מאוד ועם האצבע להזיז איזה
מתג עיקש כדי בכל זאת לאותת ( אבל אני בכל מקרה לא
מאותת ככה שזה יכול להיות רק תרוץ טוב למציאות) ,
המראה הימנית לא קיימת , הקצה של הידית המסובבת
את החלון הימני כל הזמן נופל , אין טעם למלא נוזל ניקוי
למגבים כי הצינורות של השפריצר סתומים,אין הגה כוח ,
יש קוץ קטן מברזל בקצה הימני העליון של הכיסא נהג
שכשכל פעם שמזיזים את היד אחורה לחפש משהו בספסל
האחורי נשרטים ממנו , מחצלות הפלסטיק השחור כבר
מתפוררות , המנעול בצד ימין לא תקין , ידית הדלת
החיצונית בצד שמאל שבורה וצריך למצוא נק' תפיסה מאוד
מסויימת כדי לפתוח אותה, המקומות הכי רחוק שהאוטו
הזה הגיע אליהם הם ים המלח והכנרת. הידית של
handbreakה עשויה ברזל ולכן נתמלאה חלודה , זו הסיבה
שכרכתי סביבה צלוטייפ. צריך להתניע מספר פעמים כדי
שהאוטו ידלק. אבי קנה את האוטו בשנת 1981.
זה האוטו שאני הכי אוהב בעולם.