|
ושוב השתיקה בליבי היא מכה
נחנקת מחוסר מילים
ושוב במיטה דמותי הזרוקה
מחכה להבזק של חיים
גופתי היא ריקה בלא נשמה
כשלבד בלי הרוך והחום
שלבך וגופך, שהם לי נחמה,
שולחים לי בימי הקרדום
ורק מחשבה יחידה לי בראש
מתי תזכר בי אהוב?
כי אין בי הכח לקום ולדרוש
הכבוד שלי כה חשוב
וכל סביבתי היא אזור דמדומים
מה אכפת לי משאר הבריות?
ובכל מבט ישנו ים געגועים
בידיך לחזור ולחיות
הדמעה החמה שתיזול מעיני
לא תהיה היא האחרונה
ולא תרד התוגה מעלי
ולא תשוב לחיי הרינה
וכאשר ילווני למשכבי הנצחי
יאמרו "הייתה אהבה"
וכי תשים פרח רך ולבן לזכרי
זהו כל שליבי אבה |
|
|
לדעתי, כל אותם
יוצרים שמקלידים
5 או 4
ביצירות שלהם
עושים את זה
מתוך הנחה
קונספראטיבית
שזה ייכנס לתת
המודע של הקורא
ואז הוא יצביע
את אותם מספרים
עבור היצירה
שלהם.
פוליטיקה מושחתת
- העלמי מן
הבמה!
זאת שאהבה את
התל-אביב; עולה
על בעיות (וחיות
אחרות) ומנסה
לתקנם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.