|
הים סוער עכשיו
קשה לעמוד פה לבד מול הרוח
אפור וקר כל כך
החושך סמיך והשקט מלוח
עננים מכסים את הכול
בשלולית האדוות של אתמול
ועכשיו מה?
ואין מחר עכשיו
השמש דמם לא טורח לנוע
באפלולית הסתיו
אין כל זיכרון שבאושר נגוע
הייאוש מתפשט באוויר
ממלא כל סמטה פה בעיר
ועכשיו מה?
הכול חוזר עכשיו
ימים ולילות שרצינו לשכוח
מציף בבת אחת
ואין שום סיכוי לעזוב ולברוח
הכאב משתק ומצמית
על אותה מדינה שהיית
ועכשיו מה? |
|
|
כשאתה לבד, בודד
ואין לך חברה -
בוא לאונן איתנו
בבמה חדשה! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.