New Stage - Go To Main Page


בהלכות שחיטה
יש הלכה שאומרת
שמחלל שבת שחיטתו פסולה
ובמקום אחר מוזכר
שזה שאינו נימול שחיטתו כשרה
כלומר מבחינת ההלכה שמירת שבת יותר חשוב מברית מילה.....
אז למה  יהודים חילונים
שלא מעניין אותם מצוות
ואלוהים בתחת שלהם
מקיימים את המצווה הקשה מכול?
לא בגלל יהדות בכלל ..
האם זה אולי קשור לאגו הגברי ?
או יותר נכון לפחד הגברי ..
להיות עם זית שונה מכולם?
העובדה הפשוטה
לחתוך חתיכה מגוף של תינוק
כשהוא צורח בכל הכוח
זה מעשה אכזרי ביותר ..
התינוק הזה  הוא אני ..
לא מעוניין שיחתכו לי ..
ולא מעוניין להכנס בבריתו של אברהם אביך ..



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 24/6/26 9:34
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
דורון אלף תשע-מאות חמישים וחמש

© 1998-2026 זכויות שמורות לבמה חדשה