|
אֵין לִי שעָרָה עוֹדֶפֶת בָּרֹאשׁ
לְהַרְשִׁים בָּהּ
לְהַדְהִים בָּהּ
פְּנֵי אוֹרְחַי-
חוֹגְגֵי הַמְּסִיבָּה
אֵין לִי שֵׁן מְיוּתֶּרֶת בַּפֶּה
לִלְעוֹס בָּהּ
לִגְרוֹס בָּהּ
פֵּירוּרֵי מֶרֶנְג-
שֶׁנָּשְׁרוּ מֵעוּגָה
אֵין לִי צִיפּוֹרֶן יוֹתֶרֶת בַּזֶּרֶת
לִמְרוֹחַ בָּהּ לַכָּה
לְקַשֵּׁט בְּצֶבַע
לִצְבּוֹעַ בְּמֵיטַב-
גּוֹנֵי הָעוֹנָה
אֵין לִי
יָבוֹאוּ לַמְּסִיבָּה
אוֹרְחַי
חוֹגְגַי
רֵעַי
יָשִׁירוּ
יִרְקְדוּ
יֹאכְלוּ
יִשמְחוּ
עוֹד יִצְמְחוּ
עוֹד יִתְחַדְּשׁוּ
צִיפּוֹרֶן
שיעָר
וְשֵׁן חֲדָשָׁה |
|
|
...היה ברור שזה
הסוף...
בשום אופן אי
אפשר היה
להוסיף...
זה נראה כמו
מוטציה...
אין סוף?
אלוהים?...
בעצתו של
1
קראנו לזה...
א...
צפיחית בדבש
בטיזר מתוך
הסלוגן: "המספר
האחרון" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.