[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







באגבאסטר יוד
/
טרמפ בצבא

הערה / בקשה לעורך:
הכתיבה היא כתיבה צ'אטית בחלקה, כלומר לא בתחביר תיקני.
ההערה היא חלק מהטקסט.




לפני כמה שנים כתבתי את הסיפור "על החוף", שהוא "סיפור
צ'אטי".
שני גברים משוחחים ביניהם. גברים כי מן המפורסמות היא - רוב
"הנשים" בצ'אט הם גברים מתחזים.
כבר הייתי אז עם שליטה טובה 'בז'אנר' שיצרתי "סיפורים
צ'אטיים".
(אני רואה את עצמי כבעל הסוגה, הגעתי אליה בעצמי ולא נתקלתי עד
עתה בעוד מי שכותב בה).
צ'אט שיחה הוא סיפור. במיוחד שצד אחד מוביל את השיחה לכיוון
שהוא רוצה, בניית הפנטזיה, זאת ויותר מכך, "הקורא" קורא בזמן
אמיתי, ולא פחות מכך, הוא משתתף בעלילה ומשפיע עליה.
שמרתי בזיכרון שיחות כאלה ואחרי כן בעיבודים קלים כתבתי את
הסיפור.
ברגע שעיבדתי את הטקסט, ובשינוי גילו וכינויו ("הניק") הכינוי
שהיה למשוחח, הסיפור כבר יצירה שלי, ללא זכויות יוצרים למשוחח
המקורי, זאת מעבר לכך שהיה אנונימי שהיא היא מהות הצ'אט, השיחה
החסויה.
אין, אין מרחב ואפיק תקשורת אחר בו יכולים משוחחים לתקשר
בשיאים חשופים. להעלות את הנועזות שבתשוקות ובפנטזיות
שבדמיונם.
פנטזיות משולחות רסן, כיד דמיונם וכושר התבטאותם.
פנטזיה היא סיפור.

אמרה לי פעם גולשת שהייתה מנוסה ורהוטה בכתיבה, לכתוב "בא,
הוציא, הכניס, השפיך, הלך", הוא סיפור ארוטי.
בגלל מילה אחת - 'השפיך'.
'בא הוציא הכניס הלך' הוא אכן סיפור, אך סיפור "רזה" והקורא
רוצה תיאור נרחב. ההעצמה לאותו רגע חדירה והשתגלות מלאה
המיוחלת לקורא הולכת ונבנית במהלך הסיפור. כלומר בסיפור לא
האקט עצמו הוא חזות הכול אלא 'הדרך'. כיצד קרה. ובמיוחד בתחום
המורכב מכולם,
אמא ובן מקיימים יחסי מין מלאים. בגילוי עריות.
המשפט האחרון הוא "טריק". הקורא הרי קצר רוח הוא רוצה את 'הבא,
הוציא, הכניס, הלך', וכאן כבר אחרי שוררת מלל רבות והסיפור לו
הוא מחכה כפי שמסגרת במה חדשה אומרת 'ארוטיקה' עוד לא התחיל
כלל.
המשפט הזה האחרון זורק לו פיתיון.
(לי אישית, כבר הביטוי גילוי עריות אמא ובן מעמיד לי, או שתי
מלים שהן החזקות להזקפה - השדיים של אמא.)
נחזור לסיפור.
בסיפור "על החוף" זו הייתה הפתיחה:
שמתי הודעה בכללי:
'ב-1946 אמא הייתה בת 22 בצוות מורות ומטפלות בכפר נוער. נערים
רבים היו יתומי שואה.
בלילה שלפני פיזור הקבוצה הייתה בחוף תל- אביב מעין מסיבת
סיום. ארבעה נשארו ערים. שני בני 17, אחד בן 18 והיא.
עלתה מולי אישה כבת 35. ניהלנו צ'אט, או במילה לא מכובסת
"הסתייברנו", כלומר כשיחת אוננות.
השיחה הייתה טובה, אך נסתיימה בתחושת החמצה כיוון שכששאלה
"מהיכן אני יודע" כיוון שתארתי בפירטי פרטים את אמא נדפקת, כן.
כך. המילה הזו, נדפקת שוב ושוב בידי שלושה נערים. הייתי כבר
נסער להשיב, אך 'היא' יצאה מהצ'אט והתשובה מהיכן אני יודע
נשארה מבלי שמוצתה, והיא סיפור כשלעצמו שממש דרש סט אוננות
נוסף'.
(הסיפור הוא בסוג "המספר יודע כול"), והתשובה  "מהיכן אני
יודע" היא הסיפור להלן:




סאונד ורקע:
בכל מהלך הכתיבה שארכה שעות, התנגן ברמקול בלופ סגור השיר מלון
קליפורניה של האיגלס.
בצד עמודת הטקסט היו שתי תמונות צמודות, תמונה כנראה מפוברקת
של ג'ינה לולובורג'ידה בשדיים מושלמים חשופים, ותמונתה של אמא
כששדיה בולטים תחת שימלה המתוחה על כאילו אותו זוג שדיים של
אמא בצעירותה. (יורחב בהמשך, "הגלבייה והצללית" י.באג).




הייתי סג"ם בצנחנים, אחד שלא פחות משהוא "עף על עצמו" בנות
עפות עליו.
כבר היה לי שם של "שגר ושכח." (הותרתי אחרי שובל נערות בוכיות,
תלמידות שביעית, שמינית, וחיילות היו שדות הצייד שלי.
נסעו בשנות השבעים - הוא זמן העלילה - בטרמפים כמעט כתחבורה
יחידה לחיילים.
עמדתי וחיכיתי לטרמפ בטרמפיאדה הגדולה אז בארץ - "צומת
המטאורולוגית", מ"צ סידר את עשרות הממתינים, לא היו אז
"חמשושים" והיציאות היו ביום שישי, יום קצר ודחוס. קצינים זכו
לעמוד בראש התור, ורכב עצר.
בדיעבד אני יודע עצר בגלל הכומתה האדומה הצרפתית שבהקה.
יש להסביר היום מה היא כומתה צרפתית. כאשר הכומתה המנופקת
הצה"לית שהייתה אותם ימים הייתה תפורה מבד משני חלקים, והייתה
ללא תואר והדר, ולעומתה, הצרפתית הייתה סרוגה ויובאה בהברחות
ונמכרה בחיפה בעיר התחתית במה שנקראו "דוכני הימאים".
כבר אמרתי שהייתי מאלה "שעפים על עצמם" (ביטוי שלא היה אז אלא
'שוויצר', או 'שחצן', כשהכוונה לבעל ביטחון עצמי).
כגנדרן מקצועי הייתה לי כומתה רחבה במיוחד. שונה מרוב האחרות
שהיו קטנות, ואילו בכומתה גדולה משיכתה ימינה ולמטה יצרה בשפת
הכומתה השמאלי, הצד הגבוה כפלים עמוקים.
המודל הייתה תמונת פילדמארשל מונטגומרי במלה"ע 2, חבוש כומתה
שחורה ענקית. כמובן ששלי לא הייתה גדולה עד כדי כך אבל הייתה
כאמור רחבה מהאחרות.
כבר אמרתי, הייתי גנדרן.
עוד פרט חזותי, הירכית.
אותה חולצת "אלף" שרק לצנחנים הייתה, חולצה המבליטה את שקעי
המותן, ולזכור מדובר בגופות חיילים צעירים וגמישים במה שנקרא
היום עם "בטן קוביות."
אחרי ששת הימים שינו את מפרט חיל האפסנאות לבד הירכית ומי
שהייתה עד אז תפורה מבד עבה ובכך סייעה למצב את עצמה, מתקרבת
לתפירה מחויטת של מקטורן. החדשה הייתה מבד דק, ואיבדה הרבה
מתהילת קודמתה.
אח בכור של חבר נתן לי כמתנה לגמר קורס קצינים את הירכית שלו
מהסדיר שהייתה מהסוג הישן והמחטב וכבר תיארתי אותה מספיק.
עף על עצמי ועף ועף, הינה הדוגמא כאן למעלה לראיית עצמי את
עצמי,
ומה לעשות, הייתי "יפיוף".




המשך הסיפור.
ב-1970, סמוך לסיום ההתשה בתעלה הייתי כאמור בטרמפיאדת
המטאורולוגית ורכב עצר.
מאמר מוסגר, אני ממושב בצפון. לא צפון עמוק (גליל עליון) אלא
"צפון לייט".
כבר בעל ניסיון בטרמפים וכמי שממילא כקצין העומד בראש התור
יכולתי להיות בררן, כששאלתי "לאן" תשובת הנהג הייתה:
"אם אתה עד אזור עכו גג, אביא אותך עד הבית".
אמרתי מהיכן והוא פתח את הדלת בתנועה מזמינה, "תעלה".
חייל נוסף עלה וירד בנתניה. לאחר שירד שאל הנהג, גבר נאה במיטב
ימיו שהערכתי כבן 40 -"מאיפה אמרת שאתה?"
"מושב גת העמקים", עניתי.
(שם קיבוצו של אורי ב-"הוא הלך בשדות" למשה שמיר. נוח לי לבחור
בשם הזה, עם חצי חיוך וקריצה).
היה רגע שקט ואז אמר:
". הייתה פעם במושב הזה מישהי..."
השתהה, והוסיף,
"הייתה משהו..." והשתתק, שתיקה של גבר המעלה באוב זיכרונו
חוויה מהעבר, ולי "נדלקו האנטנות". צליל נושא מיני היה
באוויר.
אחרי שתיקה קלה הוסיף, "להיזכר... היא הייתה..." והשתתק.
אמרתי היה צל מיני? השתיקה אחרי 'היא הייתה...' יכולה להתפרש
כנושא ההוא, נשים. ארוטיקה.
הייתי חייב לשאול כדי לעודד אותו להמשיך ולהיפתח,
"ת'זוכר ת'שם שלה?"
והוא אמר, " נגה".
הוא השתתק ואני כמעט וקיבלתי דום לב.
היטיב הקורא לנחש.
השם היה שמה של אימי.
ההלם התחלף ברגע לתחושת גירוי אפל אפל. הבלתי נתפס קם ועומד
ונוכח כצל כבד ופרוש. אני חייב לדעת, ואמרתי:
"אתה לא יודע כמה פגעת בול. כולנו בתיכון התחרמנו ממנה."
"תספר?"
'כולנו בתיכון' היא אמירה עקיפה אם גם לא שקרית (ולא שלא ידעתי
שחברים שלי בוהים באמא תמיד, אלא שזה כבר רקע לסיפורים נוספים,
(1) - אולי אגיע לניתוח מוטיב 'חבר מזיין את אמא', השתמשתי בו
בסיפור "חבר מביא חבר".

(1) הערה, חבר מזיין את אמא זו "התמרה". הבן מותמר בחבר. זו
עוד דרך לגירוי האסור לפרוץ החוצה בדלת אחורית מעל חומות
ההדחקה ולהתפרץ.
אמרתי למעלה 'אמירה עקיפה', כי אני הייתי הראשון שבהם.
כבר כילד בן תשע הייתה סקרנות, שנדמתה אז כסקרנות אבל הייתה
משיכה. מה יש לה שם תחת החולצה שבולט, מלא, גדוש ונפוח ממש.
שכשהיא מחבקת, החזה מורגש רך וקשה בו זמנית.
השדיים.
השדיים של אמא.
עכשיו שכתבתי כך, הזדקרה בי זקפה.
הכלל הראשון  בכתיבה ארוטית - הכותב חייב להיות בגירוי בזמן
הכתיבה, שיא גירוי היא אוננות תוך הכתיבה>. זאת באזהרה, לנסות
ולהימנע מגמירה, שלאחריה יאבד אותו מנוף כתיבה.
(וזה מה שאני עושה עכשיו. אייקון סמאייל), כשהרציו הוא אם זה
מעמיד לכותב, יעמיד גם לקורא.
אמרתי הייתה שתיקה והייתה השאלה/בקשה שלי והוא אמר:
"לספר..? זו שיחת גברים."
(היה לי ניסיון בשיחה אחת כזאת "שגברים מדברים..."  אך הוא כבר
אולי פתח לסיפור אחר. :) אייקון סמאייל).
לא ידעתי מה הכוונה אבל דוק נועזות של דבר חריג היה שם, והוא
הוסיף:
"זו שיחה ששני גברים לא מתביישים. אני אספר... אולי כדאי
שנעצור ונהיה נינוחים בבית שלי. אני גר בחדרה, זה ארבעים דקות
מהמושב שלך".
הייתי יצור מיני מאוד, חושני ונועז במין, והייתה לי תחושה
עמומה 'ששיחה' כזו כבר הולכת או משיקה או ממש נכנסת לתחום
הומואיסטי, ולא נרתעתי. בטחתי בעצמי שלא מדובר בסוטה 'שלך תדע'
מה יקרה אתו מאחרי דלת סגורה. הדחף לשמוע על אמא... מזדיינת,
המילה הזו... כך! המילה הזו. 'מזדיינת' גבר על החשש, ואולי
שניהם אף הגבירו אחד את השני.
הגענו לבית, נכנסנו והוא שאל מיד:
"נשתה קפה או שתיה קרה?"
אמרתי "קרה."
הייתי מלוהט.
הוא אמר "מעולה, תרגיש נוח, ת'שב שמה, על הספה."
התיישבתי והוא יצא לחדר סמוך, כשאני מתקשה ללגום מהמשקה הקר,
מפחד שהיד תרעד מההתרגשות, וכן,
גם חשש.
בזמן שנסענו אחרי ההצעה לעלות אליו, הוצאתי לאט בלי שירגיש את
המחסנית מכיס הירכית והכנסתי לעוזי שהיה מימיני, כלומר מרוחק
מטווח וזווית ראיה, לחוץ ביני לדופן הרכב ובמזל, בית המחסנית
היה כלפי מעלה. הכנסתי את המחסנית והייתי ממוקד. כי הרי בהכנסה
הסופית נשמע "קליק" הוא קול היאחזות "תפס המחסנית" הקפיצי. את
שני הסנטימטרים האחרונים לחצתי תוך שאני משתעל להסוות את אותו
קליק.
עכשיו ישבתי בצידה הימני של הספה כשהעוזי על הריצפה מתחתי
ומימיני.
אני חייב לציין ולהרחיב.

לא ידעתי אז מהי דריכות ועירות לפני אירוע הישרדות קיצונית,
"פלייט אור פאייט" ואני הייתי בו. לעלות לדירת גבר זר היה
הימור מסוכן, ופעלתי מונחה. הפעולה הנדרשת, 'האבטחה' הייתה
העוזי הטעון שמימיני.
כאן המקום לתת לגבר שאסף אותי לטרמפ שם, ובכך להימנע מהלעטת
האמירה הוא, הוא והוא.
גדי, כך שמו בסיפור.
במאמר מוסגר,
אחרי שכבר נסענו לקראת לילה לגת העמקים, אמר לי גדי,
"אתה כבר יכול להוציא את המחסנית".
נתן לי שניה לעכל, חוגג ניצחון קטן ואמר:
"אתה שוכח שגם אני הייתי קצין בקבע בצנחנים שעוד היו אז רק
גדוד 890. חושב שלא שמתי לב שהכנסת את המחסנית?"
עכשיו חייכתי כמי שכבר אין ביני לבינו מחיצות.
"שמוק," אמרתי ושלחתי את ידי לחלציו. תחת המכנס הזיין
היה קשוי.
ישבתי כך בצידה הימני של הספה וגדי חזר והביא אתו תמונה והציב
אותה כך שהיא מולנו על השולחן הנמוך.
ואמר:
"זאת היא. היא... היא הייתה הראשונה שלי. ככה היינו בלילה בחוף
ים... הייתי בן שבע- עשרה, והיינו שם שלושה יחד איתה. וכולם...
כולם היו איתה."
גלגלים רגשו והאיצו במוחי, שלושה... שלושה 'היו?'
מה המילה.... בדיוק... 'שכבו? דפקו? זיינו? זיינו את אמא
שלי?'
ואמרתי מנסה להסתיר התרגשות:
"מוכרח לספר לך, יש לי ת'טלפון... בגלגלי המוח כבר שוכתב
אליבי, 'כולם בכפר מכירים'.
"אתה רוצה לטלפן אליה?"
גדי הינהן.
הלכתי למכשיר הטלפון שבפינה וחייגתי. אמא ענתה מיד, ואמרתי,
"אני אצל אחד בשם גדי, שאומר שמכיר אותך".
הייתה רגע דממה ואמא אמרה בלחישה,
"שלא תעיז להגיד שאני אמא שלך. הבנת? הבנת דני? אני משביעה
אותך".
נשימה כבדה באפרכסת.
"ו... ודניל'ה, הוא איש לא שיגרתי."
הפניתי את השפופרת לגדי והוא לקחה.
הם דיברו מעט, שלי ברור שאמא היא זאת שהחניקה את השיחה. וממה
שקלטתי הייתה אמירה על מפגש שלהם בעתיד או בדומה לזה. כשסיים
התיישב לשמאלי לא רחוק ולא קרוב.
"ת'תמונה הזאת היא נתנה לי אחרי שש שנים מאז החוף. שש שנים
חיפשתי אותה עד שאיתרתי. היא הייתה צרובה בי. מצאתי אותה ובאתי
ושכבנו שוב. היא לא התירה לי ליצור איתה זוגיות כפי שרציתי.
ממש התחננתי... הייתי מאוהב בה נואשות. היה לה אז כבר תינוק
כאמא חד-הורית והשדיים התפוחים שלה היו מלאים בחלב".
"כאילו... כאילו הזדיינתם כשהתינוק שלה בחדר?"
ונבהלתי מהאמירה שמא הסגרתי את עצמי כמי שידע שהעריסה שלי
הייתה בחדרה שהיה אז יחיד בבית. שני חדרים נוספים הוספו מאוחר
יותר.
והוא אמר:
"כן", ואחרי הפעם הראשונה התינוק בכה והיא הביאה אותו והניקה
אותו לידי. שמתי את הפה על השד השני ושנינו התינוק ואני ינקנו
ממנה. היא גמלה אותו והשכיבה ואז שכבנו שוב. אני זוכר ששאלתיאת
עצמי אם זה עושה משהו לתינוק שאמא שלו מקיימת יחסים לידו".
הייתי חייב לשאול:
"איך קראו לו?" ונשימתי כמעט פרחה, כי אם הוא יודע הרי המעגל
נסגר סביבי אחרי שכבר ידע את שמי, וכי כמה "דנים" בני גילי היו
בגת העמקים... רק אני.
"היא לא אמרה".
והוסיף מיד, "זו תמונה ארוטית דווקא בגלל שהיא כאילו לא מראה
אותה. ככה היא הייתה. אישה שהקרינה מיניות."
הכרתי את התמונה. אך לא בגודל שאצל גדי, תמונתה של אמא בשחור
לבן מוגדלת מאוד מאוד.
"אוי ... היא שווה", נפלטה אמירה כמעט חנוקה ממני, וגדי אמר,

"שכבנו פעם ראשונה כשהייתי בן שבע-עשרה. היא הייתה  חמש שנים
יותר. עשרים ושתיים"
ובגלגלי המוח אצלי רץ המשפט והדהד 'בגיל 17 זיינתי את אמא
שלך'.
הייתי בזיקפה מבהילה.
כך, כמו היא ממש מולי, אמא בגלבייה לבנה, מול אור חזק מאחור,
וצללית גופה נראית ברור תחת הבד, היא בחצי צדודית, ראש מעט
מוטה, צוואר ארוך, שד גדול שורטט זקוף זקוף, עם פיטמה בולטת
ששיאה נעלם במעבר מתווך צללית הגוף לתווך בד הגלבייה הלבן.
מקוו ההתמרה ניכרה בליטת כפתור הפיטמה שמשיאה גלשו מטה שלושה
כפלים רכים שנסתמנו בבירור בבד.
שרטוט הצללית המשיך וגילה בטן שטוחה, והרגליים, הרגליים
הארוכות והחטובות ואני שהכרתי דמיינתי את הכוס השעיר והצפוף
שזכרתי מהפעם ההיא במקלחת כשנכנסתי בטעות כשהיא התקלחה.
התמונה הייתה ארוטית. כל אותם פרטים כמעט לא ניכרו בתמונה
בבית, ועכשיו היו חדים וברורים.
כמעט לכדי הדמיה, אמא עומדת כך מול שנינו, גדי ואני. הסתכלתי
מבוהל, וגדי אמר:
"אמרתם שהתחרמנתם ממנה, בתיכון?"
אמרתי: "עד היום, גם שהשדיים שלה כבר לא עומדים ככה".
ואז אמר בשקט,
"זיינת אותה?"
"הלוואי..." אמרתי  מבוהל בסף של סחרחורת כשגלגלי המוח משלימים
את המשפט,
'זיינת אותה... את אמא שלך?'.
ואז זה קרה.
בקול שקט גדי אמר, "אתה רוצה לאונן?"
ואני לא עניתי והשתיקה ללא אמירה הייתה אמירת 'כן.'
הוא התרווח אחורה למסעד, כמו להקל על מכשול כרס קטנה, פתח את
מכנסיו ואמר מילה אחת,
"תפתח."
זיין מוקשה חרוץ נימים בולטים כמו פרץ לאוויר כשהוא עובר על
האיבר בתנועה איטית של אוננות.
"תאונן."
לא ראית מעולם איבר גברי בזקפה, זיין גאה, כמו היה בעל ישות
משלו התפעם ביד הכבדה ואני אוננתי בלי פחד אפילו לא משתהה
מהיכן לי החירות וההשתתפות הזאת.
"יש לך זיין יפה", גדי אמר.
נסחף ומטולטל יצא ממני,
"להגיד לך מש'ו?  אני כבר מגיל 16 עומד לפעמים מול ראי ערום
ומאונן מלהסתכל על הזיין שלי ולדמיין אותו שהוא כבר יזיין
בחורה".
גדי התשתהה וענה:
"מעט אנשים מעיזים ככה, להתגרות מהזיין של עצמם, זה רק לגברים
מיניים וחושניים במיוחד".
"תספר." אמרתי, "תספר... איך זיינת אותה..." (וגלגלי המוח זעקו
כמו היה קשר ישיר מהם לכיפת הזיין שתנפחה, 'תספר איך זיינת את
אמא שלי.'
והוא סיפר.
כבר הארכתי מאוד כך שאת טקסט התיאור המוטרף בו שלושה נערים
שכבו עם אמא בחוף, הקורא ימצא בסיפור "על החוף", אבל את הרגע
ההוא שאמא משכה אותו אליה, והוא התכרבל והתנחם בגופה הרך, ברגע
ההוא השפכתי.
כפי שלא השפכתי בחיי.
לא הייתי מודע אז למוטיב <צעיר ומבוגרת>. התחושה הייתה מטלטלת.
נער בן 17 זוכה, המילה היא זוכה בחסדיה של אישה שעם אגנה הרחב
ושדיה הכבדים נראתה כמו אלת פריון, עשתורת של פולחן מיני עתיק
יומין.
"כמה פעמים שכבתם איתה שמה?"
"פעמיים.. אני חושב. כל אחד פעמיים".
"מה... מה אישה יכולה ככה? לקבל שש פעמים שגם ממש גומרים
בתוכה?"
"יכולה הרבה יותר. אישה יכולה לקבל. היא לא כמו גבר שאחרי
גמירה מסובב את הגב."
"תגיד", אמרתי וכבר אוננתי שוב, "לא הייתה לך מחשבה כאילו
היא... כאילו היא זונה? להזדיין ככה כל כך הרבה?"
וגדי אמר,
"זונה? היא האישה המופלאה שהכרתי בכלל. בכל החיים. זה לא ניתפס
מה זה שנער ככה מאבד את הבתולים... זה, זה לא לאבד, זו זכייה.
זה להשתחרר מהבתולים כאילו עם כוהנת גדולה. זה נקרא החונכת
הגדולה".
אפילו לא נבהלתי ואולי אפילו ידעתי שזה יקרה.
גדי התקרב לישיבה סמוכה אלי, היד שלו מכוונת את היד שלי לזיין
שלו ואז הולכת ומתקרבת בתנועה מדויקת לזיין שלי.
אוננו בשקט.
אוננות אחרי גמירה היא אוננות רכה, איטית, חושנית, ועמוקה
עמוקה.
איטית ורכה עד רגע השיא שאז התגעשה, אימתנית ממש.
כשגמרתי פחדתי שבריגוש המטורף הזה יפלט מגלגלי המוח שטחנו
וטחנו אותי:
'אמא... אני מזיין אותך'.
היינו רפויים כשגדי גהר מעלי ונישק.
על השפתיים.
עניתי לו בלשון מהירה והא התנשם,
"אלוהים... אתה יודע להזדיין."
התכופף וירד על בירכיו, פורם את שרוכי נעלי הקרפ, קם וגוהר
ופושט ממני את המכנס, מעביר לי מציצה חטופה כמו לטעום אותי.
ואז הנחה אותי לרכון רגליים על הריצפה ומרפקים על שלח הספה,
מישש את פי הטבעת, ואני ידעתי שהוא הולך לזיין אותי.
והמדהים הוא, שרציתי את זה.
הרגשתי אצבע מגששת בודקת ומנסה לחדור. פי הטבעת התכווץ מיד
וגדי אמר:
"תהיה רפוי, תהיה כאילו אתה צריך... אחרת זה יכאב".
וחדר.
לאט לאט. עמוק, עמוק, עמוק.
הכאב פילח כשהוא מעמיק ובוקע למעמקי החלחולת הנפרמת ובו בזמן,
הכאב כמו היה מאולחש בלחש כישפי הגירוי. גדי היתקרב לגמירה.
הרגשתי את האיבר מתנפח, ממש עולה בחומו כשהזקפה מציפה אותו בדם
דחוס וחם ואמרתי:
"ת'דפוק אותי! ת'דפוק".
וכאילו שהוא משחק בי כשאני מפרפר על האיבר הקשוי התרחק ונסוג
עד ששפת הכיפה ליחכה את שרירי הרקטום הפעור מבפנים ואמר מלוחש
ומתנשם,
"רק שתדע, שלרגע לא תחשוב שאתה הומו, גברים אמיתיים מקבלים
ונותנים. מתחברים לצד הנשי שלהם ואחרי זה כשהם עם אישה הם
המאהבים המושלמים".
"תגיד, תעצור רגע..." הצלחתי להגיד, "מה יותר מגרה אותך עכשיו
להיזכר בנגה או החור שלי."
"שניהם. אתה ממש כאילו משלים אותה."
וחדר בתנועה קשה, ופלט בתוכי סילוני זרע חם וגלגלי המוח שבי
צרחו, וצרחו וצרחו.  ואני לא יודע אם לא ממש צרחתי בקול רם,
"תזיין אותי... תזיין אותי... תזיין אותי, כמו שזיינת את אמא
שלי".




כבר היה לילה כשהגענו לכפר.
עצרתי את גדי הרחק מהבית. והסיבה ברורה.
כשיצאתי מהרכב, כשעוד עמדתי כפוף והסתכלנו אחד לאחר בעיניים
גדי אמר:
"שת'זיין הלילה ת'חברה היא תקבל ת'זייון הכי מוטרף שהיה לה."
עצר לשנייה ואז הוסיף,
"כשתרצה, אתה יודע איך למצוא אותי."
אמר וסובב את הרכב ונבלע ונעלם בחשכה, פנסי הרכב האחוריים עוד
האדימו עמומים, שוקעים למסך ערפל דק עד שנעלמו.
הלכתי בצעדים מאומצים, עם רקטום אכול כאבים ונושם.
שקט כבד נפרש ועטף את הכפר.
כשפתחתי את הדלת במובאה עמדה אמא.
מתנשמת.
שדיה הכבדים עלו וירדו כגלים.
הפטמות בלטו תחת הבד ונראו היטב שהיא ללא חזייה.
זקופות זקופות.
הכרתי את הזקיפות הזו. כשהייתה חוזרת מלילה של אהבים היו
הפטמות נשארות מרוגשות וסמורות לפעמים אף מספר ימים.
ואני ידעתי. ישנו עכשיו רגע שלא היה בינינו כמותו מעולם.
רגע צרוף, סינגולארי, זה היא ואני.
מצופפים וכרוכים יחד כשני ניצולים על חוף אי בודד. כך אחרי
הקשר שקשרנו ושנרקם באותה לחישה ההיא שלה, לחישת אישה רושפת
גיצים.

וגם ידעתי שאמא יודעת שגדי זיין אותי.

נכנסתי והנחתי את התרמיל, לא התרחקתי ואמא נשארה על עומדה,
ואני תקעתי את עיני בשדיה הגואים, לראשונה בחיי מבלי להסתיר.
הבטתי כמו צולל לתוך הקימורים והרמתי את עיני והמבטים  נפגשו.
המבט שלי לחזה הייתה אמירה, 'אמא... תמיד התגריתי ממך', והמבט
שלה היה - 'אתה מבין מה אנחנו עושים?'
א-נ-ח-נ-ו, לא אתה.
התקרבתי.
והיא לא התרחקה.
התחבקנו לא כפי שמתמיד, כשהחשש היה שתרגיש במשיכה אליה והחיבוק
אז היה מהיר ומסתתר. עכשיו התחבקנו צמודים כששתי ידי משוטטות
על גבה במסע אין סופי במרחביו.
הרגשתי את ההתנשמות גופה, נשפתי לחישה קרוב לאוזנה, "ידעת
מזמן?"
ושפתי שהתנשמו על צד ראשה וצווארה נדדו לשפתיה, מגששות האם
שפתיה תפתחנה אלי.
כבהכשת נחש מהירה החליקה לשונה עמוק עמוק לפי. הכישה ונסוגה.
התנשקנו.
עמוק.
ארוך.
התרחקנו מעט מלוהטים מישירים עיניים. מבט גבר באישה ומבט אישה
בגבר, ואמא אמרה,
"הדלת לא נעולה".
ניתקנו וקרבתי מרחק שלוש הפסיעות ונעלתי, ואמא טופפה אחרי, יד
על שיכמת גב באמירת שפת גוף, 'אני כאן'.
גלגלי מוחי שהוטרפו כל היום הזה כבר שכחו. רגעו, התנחתו.
הסתובבתי, הרחקתי אותה מעט לרווח לי מרחב במבואה הצרה,
והתכופפתי עמוק וידי מצאו את קרסולי רגליה ואת שפת הבד הלבן.
משכתי מעלה מעלה את שפת הגלבייה לכל אורך גופה. בתום כמעט מסע
ערטולה, כשנותר רק מחסום בתי- שחיה, הרימה אמא את ידיה מעלה
מעלה.
ממש בבוהק מסנוור נתגלו לי שני שדיה. גדולים, כבדים מלאים,
וזקופים זקופים.
פטמותיה הסמורות היו גדולות. מצביעות למעלה. ידיה המורמות
הזקיפו את חזה הכבד שנראה בשדיה העגולים כפי שבתמונת צללית
הגלבייה מלפני זה אך שעות.
השדיים של אמא.
היא מעניקה לי את שדיה כליל, ואת הבטחת גופה להשתגל.
מכאן אין חזרה.
ולא מיהרתי.
המשכתי להביט, מרים עיניים לפניה.
השפתיים נפערו במבט המתערפל של אישה מגורה ובשלה.
התקרבתי והתחבקנו שוב. התנשקנו כששפתיה כבר מוכרות לי כמו גם
לשונה הממהרת ומכישה.
ואז  הרימהא ת ידיה לראשי וליטפה, וידי מצאו מיד את גלי שדיה
הגועשים.
התחושה הייתה כובד. כבדים ורכים והפטמה, קשה ומוצקה.
מעכתי מעט ואמא גנחה: "בעדינות, ילד שלי".
היא ניתנתקה לתת לי שוב את מראה המעורטל, מניחה יד על פני,
סוקרת, ואני הבטתי מטה, לתוך הקניון העמוק והפרוץ בין שדיה,
לבטנה הלבנה, ולערוותה, ולכוס המאפיל שבשיפולי ביטנה.
היא פנתה לכיוון החדר שלי ואני הסטתי את הכיוון ביד רכה על כתף
עירומה להכווין אותה לא לחדרי אלא לחדרה.
למיטתה.
זכרתי את הפעם מזמן שמבט עליה מאחור, ואת השדיים הגדולים
מתרחבים לצדדים, מותניה הצרים ואגנה הרחב.
עכשיו הצללית קרמה חיים. הבטתי בשדיים שהתנועעו ברכות. פורצים
מצידי גופה בלובן בוהק.
השכבתי אותה על גבה והתפשטתי.
תהליך ארוך ולו פרימת שרוכי הנעליים. שהזדקפתי היה הזיין שלי
סעור וזקור זקור. לא מיהרתי. כמו להראותה את עצמי בזכרותי,
יודע מהו המראה כפי שהייתי מאונן על עצמי מול המראה.
עיניה היו מרותקות ושפתותי פיה נפערו.
פעם שניה נאמר לי והפעם במבטים - 'איזה זיין יפה יש לך'.
עליתי למיטה הרחבה ונשכבתי לצידה בצמוד, שעון על מרפק, וכך
שאני מוגבה הבטתי, מעכל.
אמא התנשמה.
העברתי אצבע מורה מרפרפת משפתיה הפעורות, לצווארה, לעמק בין
השדיים המוטים לצדדים, לבטנה שבניגוד לבטני נערות שהכרתי הייתה
רכה, והאצבע השלימה את מסעה כמעט.
כפתור התאווה שלה היה נפוח כמו אצבעון. שנגעתי בו אמא גנחה
ועצרה את נשימתה והאצבע חדרה וחדרה עטופה בנרתיק קטיפה
למעמקים.
לתוככי הכוס שלה.
העברתי רגל אל לבין רגליה והן נפשקו, ואז גם את השנייה.
גלגלי מוח שבי שעכשיו שוב רגשו כמו לחשו, 'זה עכשיו'.
בתנועה הרמונית נענו אחת לשני. רגליה התרוממו ונכרכו מעט סביב
מותני, אני הנמכתי חלציים ואמא הרימה את אגנה, והזיין הקשוי
החליק פנימה, פנימה, פנימה.
בהתאמה, כמו מאות פעמים כבר נשגלנו יחד.
הזמן קפא.
מהלך של שניה התפרק והופרד בגלגלי מוחי, גורם אחר גורם, מהלך
אחרי מהלך, שניה אחרי שניה, כמו היה בכך להאריך ולהאריך ולקבע
את הידיעה שמכאן משתנים חיי לעולם ולעולמיי עולמים.
אולי היה עלי לכתוב... 'לעולם ולעולמיא', האמירה הקמאית הזאת.
הכיפה המלחכת בשיער ובשפתי ערוותה, חדירת הכיפה כולה, ובשבריר
השנייה ובפסע הכמעט לא קיים בו עברה הכיפה את שפתי הכוס,
וכשתחילת צוואר האיבר כבר חדר לחשתי,
"אלוהים... אמא... אני מזיין אותך".
היא הידקה אותי ברגליה הכרוכות שננעלו כשהזיין מפלח לתוכה,
ובשנייה שהזיין שבתוכה התחתר עד תומו החלתי לפלוט ולפלוט
ולפלוט. השפכתי לתוכה, מתיז לרחמה הנפער סילונים רוטטים בגמירה
ארוכה ארוכה, ואמא נעצה בגבי את ציפורניה  לכדי כאב חד ולחשה:
"כן ילד שלי. כן ילד שלי... אתה מזיין אותי".
מתנועעת ופועמת בהתאמה לסילוני שפיכת הזרע לתוכה כשהיא נכמרת
ופעורה במשגל הפריה.










loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
לא!! ואם תכריח
אותי זה יהיה
אונס!!









שפרה הכבשה מנסה
למנוע מהבעלים
שלה לגזוז לה את
הצמר


תרומה לבמה




בבמה מאז 6/7/25 12:58
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
באגבאסטר יוד

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה