New Stage - Go To Main Page

ציצי מקניל
/
העטלף והעכביש

באטמן נוצר ע"י ביל פינגר ובוב קיין.
ספיידרמן נוצר ע"י סטן לי וסטיב דיטקו.
הסיפור הזה כולו פאן פיקשן

הסיפור הנ"ל משמש גם כ-elseworlds, גם כ-what if וגם כקרוס
אובר.
מהו elseworlds?
לעומת "אילו" ו"סיפורים דימיוניים".סדרות "מקום אחר" משנים
לגמרי את הרקע ונותנים לנו בעצם לדמות סיפור חדש.
מהו what if?
העולם של גיבורי מארוול הוא מקום ענק עם אפשרויות בלתי
מוגבלות. עם זאת, לדמויות בעולם ההוא יש מסעות בשרניים פחות או
יותר שאינם מאפשרים לסופרים לחקור כל אפשרות אפשרית. זו בדיוק
הסיבה שהקומיקס What If... Marvel Legends יצא לאור.
מהו קרוס אובר?
קרוסאובר (באנגלית: Crossover, הצלבה) היא תחבולה עלילתית
ביצירה בדיונית שמשלבת דמויות משתי יצירות נרטיביות שונות
ונפרדות, ולעיתים גם יותר משתיים.






"אלפרד, תמלא לי את הספל בקצת אייריש קרים", אמר ברוס, כולו
מסוחרר מליל אמש.
"כמה אלגנטי, אדוני, כוסית משקה לטשטש את הוודקה של ליל אתמול,
אני מניח", אמר אלפרד פניוורת, רב המשרתים, בסרקזם לא מבוטל,
אך מתחת לכל הציניות שהתה בו דאגה אמיתית לגורל המעסיק שלו.
כבר 12 שנה שברוס וויין בתקופת השפל של חייו. מאז נרצחו הוריו
באותה סמטה ארורה, לא הפסיק לשתות לשוכרה.
"תמזוג ותשתוק", הניף ברוס אצבע תקיפה ומהוססת כאחד.
"אולי כדאי שתחכה עם שיכוך החמרמורת שלך עד לראיון עם הצלם
החדש לעיתון עליו השתלטת, 'הדיילי ביוגל' ", הציע אלפרד.
בחיזיון מן העבר, נזכר ברוס כיצד לפני חודש הימר בקזינו ביחד
עם ג'יי ג'ונה ג'יימסון, כשלפתע שמע את עצמו אומר: "בוא נעשה
את זה מעניין. העיתון שלך מול תעשיות וויין. המנצח לוקח את כל
הקופה".
כשיצא משם מורווח הודה לאל על מזלו הטוב.





"הצלם שמחכה ליד הדלת, הכנס!!!", נשמע קולו מעבר לדלת של היו"ר
החדש של העיתון.
הבחור הצנום והעגום נכנס כשמצלמתו עליו.
"מה שמך?"
"פיטר פרקר", ענה הבחור בפנים כבויות.
"יש לך ניסיון בצילום?"
"בשביל שיהיה לי ניסיון, מספיק מעסיק אחד שיזהה את הפוטנציאל
שיש בי כצלם עיתונות", ענה לפתע פיטר בלהט.
"אתה חושב שממרום מעמדי לא טרחתי לחפש עליך בגוגל? שלא...
רציתי ממש, לברר, אם אתה מוכשר?" התריס כלפיו ברוס וויין.
"ומה גילית?" שאל פיטר.
"יש לך תיק עבודות מרשים באינטרנט, למרות שבמבט מקצועי יותר -
ואני דיברתי עם מומחים, תאמין לי - אפשר לראות שמעולם לא עבדת
במקום מקצועי. אבל אני יודע עוד דבר עליך, משהו שעבורו העסקתי
האקר שיפרוץ את האתר שלך".
פיטר רכן כלפיו ברוב קשב.
"פיטר פרקר האגדי", קם ממקומו ברוס, צוחק צחוק מטורף, "בשנת
2014 נעקצת ע"י עכביש רדיואקטיבי. מאותו רגע קיבלת את כוחות
העל המועברים גנטית בעקיצה. הייתה לך קריירה קצרה בתור מתאבק,
עד שיום אחד מנהל הזירה סרב לשלם לך. כשעמדת לצאת משם, ראית
שודד מרוקן באיומי אקדח את מנהל הזירה - ואמרת לו - אני מצטט
כאן מהבלוג הסודי שלך באינטרנט - תסתדר לבד!!!  הלכת מהזירה
בריצה לביתם של הדוד בן והדודה מיי, שם ראית את השודד רץ מאותו
הבית וגם..."
"וגם ראיתי את הדוד בן מת", קטע אותו פיטר בדכדוך, "עקבתי אחרי
השודד, ג'ו צ'יל שמו, עד לאחוזה שהייתה של ההורים שלך. לא
הספקתי להציל אותם מהסמטה שבה ג'ו פגש אותם ואני כל כך
מצטער...", געה פיטר בבכי ונפל על צווארו של ברוס.
ברוס חיבק אותו, הרי לא היה אפשרי לנהוג אחרת במצב כזה.
"אני ברחתי משם הישר לבור שהיה ליד האחוזה. כל כך הרבה עטלפים
שרצו שם, היצורים המתועבים. עד היום אני רואה אותם בחלומות",
מלמל ברוס.
כעבור כ-5 דקות של חיבוק, עזבו איש את רעהו וחתמו על חוזה
עבודה, לפיו עד הודעה חדשה פיטר פרקר הוא צלם העיתונות הבלעדי
של ה"דיילי בוגל", בתנאי ש"יביא הרבה תמונות של ספיידרמן
(קריצה, קריצה)".

החל מאותה פגישה, נעלמה בעיית השתייה של ברוס וויין. הוא החליט
שעליו למלא את חייו במשמעות ולהלחם בפשע, תחת זהות בדויה, אחרי
הכול, איך אמר הדוד בן? עם כוח גדול, באה אחריות גדולה.





"אז מה שמך?", שאל ברוס את הבא בתור.
"קלארק קנט", חייך הבחור.
"מה אתה מחייך, לעזאזל? אתה פה כי פיטרו אותך מ"דיילי פלאנט"
במטרופוליס".
הסוף
לסיפור ממציאות שלא קשורה לפה, המחסלף, תוכן עניינים
http://stage.co.il/Stories/537410012



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 4/7/25 9:13
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ציצי מקניל

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה