|
החשיכה ירדה ואני לא שליו
יש יותר מדי חום וברק וזיעה
מעט נכלוליות לא תזיק לי
אני נשאר עם העט השבור שלי
מנסה לצקת תוכן ולהצדיק את המילים
אבל מילים אף-פעם לא מוצדקות
אולי כשיבוא הסתיו
אוכל לשבת תחת עץ התותים
הכורע מהשלג
לתת לתותים לצנוח עליי
ולהכתים את דפי הכתיבה
בשעה שאני כותב שירה תלושה לגמרי. |
|
|
אם את רואה את
הטקסט הזה רק
תדעי שאני אוהב
אותך,
זהו,
פשוט אוהב אותך,
ואם את לא אותי,
אז זה בסדר
ואם תתחרטי ביום
מן הימים, אני
פה!.
ממתין לך.
יגאל עמיר, מנסה
כל דרך להגיע
לאהובתו ולפרסם
את יצירותיו. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.