|
הוא מתקלח במים
בטח במים
אז ב-מה הוא יתקלח?
בבנזין?
הוא מתקלח במים במקלחת
בטח במקלחת
אז איפה הוא יתקלח?
במיטה?
וכיף לו
כי הוא מתקלח במים קרים בקיץ
בטח יתקלח במים קרים
אז מה?
חמים בקיץ?
וכשהוא יוצא
הא מעשן ושותה
מעשן סיגריות ושותה אלכוהול
אלא מה?
הוא יוצא מהמקלחת
אז מאיפה הוא ייצא אם הוא התקלח?
מהמכונית?
והוא מעשן ושותה
וטוב לו. |
|
|
"גם אנחנו בבמה
חדשה"
קאנט ואריסטו
מתחנפים למנהלי
האתר כדי להשיג
תנאי עבודה
משופרים, כי בכל
זאת בנאדם צריך
להתפרנס ממשהו,
ואם כל הכבוד
לפילוסופיה, אי
אפשר ללכת איתה
למכולת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.