|
יצאתי לסידורים אחרונים בדנוור
סגירת קצוות של משחק דפדפן
שיחקתי בו איזה 15 שנה
נתתי להם הרבה
והיה לי הרבה
וזה כי אני נדיב
אהבת חינם וכל זה
זה נקרא חסד
אבל יש גם גבורה
סגרתי את המכרות והבארות
שלא ישדדו אותי על כלום
ביחד זה נקרא תפארת
והמשחק נסגר מבחינתי
כבר לא אוהב אותו. |
|
|
במשרד הפסיקו
להעריך את
העבודה שלי.
אומרים לי
שהפסקתי להיות
שנון, ושאני סתם
מעתיק מאחרים.
אז ביקשתי ממנו
טובה שיפיל
עליהם קצת
יסורים. למה רק
לאיוב מותר?
הקופירייטר של
אלוהים מפעיל
קשרים במקומות
גבוהים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.