|
אתמול אכלתי
גלידת תות-שדה בשמנת
גלידה נעימה, מעודנת
מעדן-
כל-כך משכר
כל-כך ממכר
כל-כך מנחם
שלא הפסקתי לזלול
אני רוצה לכתוב
שירי תות-שדה בשמנת
שירים נעימים, עדינים
שירים-
כל-כך משכרים
כל-כך ממכרים
כל-כך מנחמים
שלא תפסיקו לזלול
אני רוצה לכתוב
שירי תות-שדה בשמנת
כדי לנחם
נובמבר 2023 |
|
|
(כולם לשיר,
ו...)
מי ישגל זונות
ישראל
אותן מי ידפוק,
אני הגיבור
רב שוגל,
מבסוט מאוד!
שמעעעע!!!
בימים ההם
בזמן הזה,
הלוואי שאין
לי איידס
אני מקווה.
וואו איזה
שטויות אני
עושה...
להב בן-לאדן,
ממתין לתוצאות,
ומקווה לטוב,
וככל הנראה כותב
צוואה,
(אה..., ואפשר
להפסיק לשיר) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.