|
זה יום חג לי
לחם יבש ומים צוננים
נשחק גם אם אסור
החופש הוזה
רכבת יוצאת
מובטח לך שאחזור
תשתדלי הלילה לא לכעוס עליי
רכבת אחרונה באחד-עשרה בדיוק
זו שעתם של הנאהבים,
האוהבים
ששותים ומתוסכלים
אש השמש צוחקת,
אמרו שהיא כבר נוטשת
אם יש אי-שם רחוק,
מבט קטן שקט
סבתא לנכדתה -
תשיר שיר על סב. |
|
|
מה עם הזכויות
על הסלוגנים למי
הם שמורים, בטח
לבמה חדשה אבל
למי עוד, מה כל
מה שאנחנו
כותבים נהפך
להיות בחזקת
הבמה, איפה
הזכויות שלנו,
עד מתי נסבול את
עקירת זכויות
היוצרים שלנו,
עד מתי?
אני דורש פתיחה
של הספרים,
ולבדוק מי
מרוויח מה?, של
מי כל רעיון,
ומי זה חרגול?
עו"ד שמעון
מזרחי, יו"ר
עמותת
הסלוגניסטים
מתוך מכתב חריף
לאחד רימר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.