|
אנחנו מדברים ארמית בבית
כדי להחיות השפה
כדי לשמור המורשת
כדי לדבר בלשון זרה
(מלבד אנגלית ואידית)
כדי שישפר גורלנו
ומפני עין הרע
אנחנו מקפידים מאד על מבטא
מיטיבים הגייה
כדי לא להסגיר מוצאנו
איך אומרים בארמית
"תחכום"?
איך מבטאים
"סייבר"?
תנו רבנן-
"תחכום" ייאמר
כמו שאומרים בארם
"סייבר"-כנ"ל |
|
|
לאחר צפיה
בטלוויזיה, רמת
היצירתיות במח
יורדת. רק גלישה
בבמה חדשה מעלה
את רמת
היצירתיות לתחום
הבטוח - עם במה
חדשה, רמה
היצירתיות
עולה!
ביג מק (נא
להקריא בדיבוב
גרוע במיוחד). |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.