|
על חלוקת השלל
יש הרבה מה לומר
רבות לדבר
ומה להעיר
היא מוצדקת
היא מובנת
מובנת לכל
כיצד נלקח המלקוח
לא ישחק כאן תפקיד
זה כוחו של הכוח
זה "ריאל פוליטיק" |
|
|
זה בגלל שאני
שחור?
או אולי בגלל
שאני מהרצליה?!
מה יש לך מהעיר
הזו?
גזענית!!!
רק שתדעי,
שהילדים שרצחו
את נהג המונית
הם לא במקור
משם,
יגאל עמיר,לא
מבין למה זאת
שאהבה את התל
אביבי לא מסכימה
לצאת איתו! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.