|
היום הסתיים
בלא הבנה מסוימת
בלא תובנה נבונה
בלא ראייה ראויה
בלא הארה מאירה
הסתיים בלא כלום
האם היה זה יום מבוזבז
יום אבוד
יום שייזכר לשמצה
לדיראון עולם
במסגרת היקום הקטן?
מה נעשה עם יום שכזה?
נמנה אותו במניין הימים?
נכלול אותו בספר תולדות השנים?
היום הסתיים
בלא חוכמה מיוחדת
בלא כל תובנה
מלבד זו! |
|
|
ראיתי את חלק
מהסלוגנים שלכם
והבנתי שאני לא
היחיד שחושב
כמוני
מה אני בכלל
חושב?
שיט שכחתי
אתם מוכנים
להזכיר לי
תכתבו אליי
בתודה אני |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.