|
17.06.22
לאחרונה קשה לי עם פרידות
פוחדת שלא נתראה שוב
מנסה לומר את כל מה שמרגישה
שאולי מתישהו זה יהיה חשוב
בסופו של דבר אני רק בחורה
שמחפשת את עצמה בתוכך
להשלים את מה שאולי חסר
כי מה שאין לי חייב להיות אצלך
ועם הזמן זה רק כואב יותר
ובינינו יש מרחק
כמו גאות ושפל
אתה בא וחוזר
מתי תישאר
אני רוצה שתישאר
למה אתה בורח
מה בוער
חמקת מבין ידיי
ואחרי זה רק תהום |
|
|
תנו לי - י !
תנו לי - א !
תנו לי - ס !
תנו לי - ר !
ומה יצא??
י-א-ס-ר
יותר חזק !!
י-א-ס-ר
עכשיו חלש..
י-א-ס-ר
יותר חלש...
י-א-ס-ר
חסן- בק מלמד את
ניצני פת"ח
מאיפה מתפוצץ
המחבל. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.