|
נתנו שמות
קראנו בשם
לכל הדרים בבית.
לא במקרה
לא בכדי
לא בחינם.
כדי לעורר חיבה אלינו
לבצר הקשר
לחזק הזיקה
בינם לביננו.
כך-
לשמיכת פוך אחת
קראנו "בני-ברק"
כי הגיעה מבני-ברק.
לשמיכת פוך אחרת
קראנו "וינה"
כי הגיעה מוינה.
ולוותיקה ביותר
קראנו כובד
כי הייתה כבדה.
גם אברי הגוף
זכו לשמות תואר בשופי.
אך לא נגלה
לא נחשוף
למנוע מהם
לחסוך מאתנו
בושה וכלימה
פגיעה בצנעה.
אנשים כינינו
בשם תכונה דומיננטית
אקסטרווגנטית
טרגית-קומית
רומנטית.
למכונית נתנו
שם מסגיר
שם חושפני
אותו לא נחשוף
לא נגלה
פן נפתח פה לשטן
פן נפתח עין לכביש
ונסכן אותה
מסכנה-ותיקה.
הנה הצלחתי
שלא לחשוף
לא לגלות
לקסיקון סודי ופרטי.
זהירות מרשימה
זהירות ראויה
בהגנה על סודות משפחה. |
|
|
אני לא מבינה את
הסלוגונים בבמה
חדשה
משמע אני
טיפשה?
אומרים לי "שלח
לחמך" אז מאיפה
מגיעים כל
הסלוגנים, ובכלל
הסלוגן שלך?
וכשכתוב לפני
הסלוגנים "נקמת
הסלוגנים" למה
בידיוק
מתכוונים, כאילו
על מה הסלוגנים
מתנקמים?
במה חדשה, אני
צריכה עזרה, אני
פשוט לא מבינה
זאתי שלא מבינה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.