|
נים לא נים
ער לא ער
מעט אחר חצות
מעט אחר החל אשמורת ראשונה
הגיע השליח
ובפיו המסר
ובידיו המסירה.
סירבתי לקבל המסר
דחיתי המסירה.
עוד שעה קלה
הרהרתי בזיכרון השליח
עד נרדמתי.
שב השליח באשמורת תיכונה
חזר על דבר המסר
הושיט המסירה.
סירבתי ליטול המסר
דחיתי המסירה.
זאת בינתיים
זאת לפי שעה.
ושוב שב השליח באשמורת אחרונה
המסר רתח בידו
קפא בידי.
התגוששות כשכזו
בין מסר למסירה
עוד לא הייתה.
שוב דחיתי במו יד
את מועד הנחמה? |
|
|
צבא זה מגניב,
צבא זה פצצות,
הורגים אנשים
ויורים בחוצות,
מקבלים תת מקלע
בצבע מטאלי,
אונס שבויים זה
כיף לא נורמלי,
אך יש גם לראות
את הצד השני:
הלוף לא טעים
בלי תיבול
תימני
חרגול כותב לחצי
תימני שיר אנטי
מיליטריסטי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.