|
עם גמר כל פרק
עוצרת הפסנתרנית
בולמת
מקפיאה-
מבט ויד.
ממתינה בדממה
מחכה דרוכה
להמשך הנגינה.
עומד העץ
ממתין בשקט
מחכה במתח
עד יבשיל הפרח לפרי.
בן-אדם עוצר בולם
משהה כל עשייה
מקפיא כל פעולה
בעת מחלה
בעת מגיפה
בעת מלחמה
ממתין בדממה
מחכה במתח
להמשך התזוזה-
תזוזת הזמן. |
|
|
"חרגול, יותר
טוב שתשתוק"
יותר טוב למי?
האם לאנשי המעמד
התחתון
המתפרנסים
ממיחזור
סלוגנים? האם
ל15 אחיי
החרגולונים
המצפים שאביא
להם סלוגן
לארוחת הערב?
האם לזה שמאשר
את הסלוגנים
המאמן את שריריי
אצבעותיו בפסילת
סלוגניי? אין
אמיתות מוחלטות,
אבל יש מחלטות
אמותות.
ודרך חגב, חרגול
זה יותר בינוני. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.