|
אני אוהבת נמלים גבוהות
כי הן יותר מסוגננות
וגיזרתן דקה.
לא שיש לי משהו
נגד נמלים נמוכות
נמלים שמנות
או כאלה
שחזותן מוזנחה.
בקיץ, אלה אוגרות
גם אלה אוגרות.
בחורף תצאנה
למסע עקיצה.
וביני לביני
אני מסוקרנת
אני תוהה
מי מהן תמריא
למעוף הכלולות
ראשונה.
המסוגננת הגבוהה
או הנמוכה המוזנחה?
אנא, אל תתלבטו
אל תשברו לכם את הראש
חבל על הזמן
חבל על זמנכם.
זו אינה חידה
זו רק מהתלה
מהתלה להילולה. |
|
|
הם קראו לי
סוציומאט בצבא,
סוציומאט! אז
כן, אני שונא את
כולם, ואוקי,
כששאלו על הדף
"הדבר שאני הכי
רוצה עכשיו"
כתבתי "לשכב עם
בחורה או לשתות
כוס קפה" אבל
קדימה, נו, אני
לא מזה מתאים
לחיל הים?
אני, בוכה בחשכה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.