|
את לא תמיד מבחינה
במבט שלי עלייך.
את לא תמיד מקשיבה
למילים שלי אלייך.
את לא תמיד קרובה אליי
ולפעמים גם לא
במחשבותיי.
ואני אוהב אותך ואוהב אותך
רוצה אותך וכועס עלייך
עכשיו
כי את לא מקשיבה לי;
את לא מבינה אותי. |
|
|
אני ושניצל
ישבנו בבית
קפה.
לפתע שאלתי
אומר:
"שמע, אני הולך
למסיבה,
אתה גם בא?"
אז הוא ענה לי:
"לא, אני
שניצל!"
-מתוך ספרו
האוטוביוגרפי של
ג'וני - "אני
והשניצל" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.