[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








נשחלה המילה בתוך קוף המחט.
התיישרה, התכווצה
ורק אז נחלצה
צחה וברה
ותפרה מחלצות לתפארת.

היא החוט והיא המחט.

נדחקה המילה בפתח הצר
לזמן קצר
הניחה רגלה בין משקוף לדלת
נבוכה, חוששה
ורק אז יצאה
נכונה, מוכנה
אל הדרך.

נדחסה המילה במסננת ברזל
נפלה ברישתה
חוררה הכברה
ורק אז נשרה
ברטט, ברצף
זכה ובוהקת כצדף.

היא הכברה והיא הנבררת.

נכנסה המילה לתעלת הלידה
פרכסה, התפתלה
זערורית ותמה
פילסה את דרכה עד לפתח.

היא היולדה והיא הנולדת.

ארבעה ניסיונות ומאמץ כה נואש
כדי להרות
כדי להגות
שיר מפואר
שיר חדש
שיר למלכות השמיים.

ארבעה ניסיונות ותעוזה כה עזה
לזכות בברכה
כה קטנה, זעומה...

מה יתרון לה למילה בכל עמלה?







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
אדוני הפקח, זה
פטרוזיליה!

נשבע לך!


תרומה לבמה




בבמה מאז 14/9/20 11:00
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ברוריה קוחנובסקי

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה