|
11.8.20
והוא
מחזיק ידי בשלו
מחבקני כ-לעד
משתק בי כל רעד
אני יודעת
שכל זה לא יישאר לנצח
יבוא היום ונפשו תברח
והוא
שוטף את כל פחדיי
לדבר אתו מומלץ
ואף כדאי
לכל סיר יש מכסה
והוא מסיר ומשחרר
ממני את לחציי
אני יודעת
שכל זה לא יישאר לנצח
יבוא היום ונפשו תברח
והוא
עוטף את כל חומנו
שהצלחתי לפזר
לאבד ולקרר
והוא
נטל את נטליי
נשא בבטנו
ולא אמר דבר
אני יודעת
שכל זה לא יישאר לנצח
יבוא היום ונפשו תברח
אומרים אהבה יש בעולם
האם ישנה גם בי? |
|
|
מה קרה שלא
מפרסמים את
הסלוגנים שלי?
הם לא בני אדם?
אין להם רגשות?
אם צובטים אותם
הם לא מצטבתים?
אם מפרסמים אותם
בדף האחורי הם
לא מסיבים אושר
עילאי לבעליהם?
(המוצון ברגעים
של שברון נפש) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.