|
כולנו טיפשים
מלחמות מיותרות
אין ניצחון
רק משפחות שכולות
זה לא חייב להיות
המחיר
צורב לבבות
אין דרך
לחזור להיות
סליחה חיילים
בשבילנו
הקרבתם חיים
לעולם לא נוכל
להשיב
יקרים
לזכר הנופלים במותם הותירו לנו חיים |
|
|
בדרך כלל אני לא
סוגד לשטן....
טוב לפעמים....
נו בסדר רוב
שעות היום. אבל
זה רק בגלל שהוא
אוהב להכאיב לי
ואני אוהב אותו
בחזרה. ככה זה
בינינו...מערכת
שמבוססת על דו
קיום
המלאך בוידוי
חושפני |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.