|
הִכַּרְתִּי אָדָם וְסִיפּוּרוֹ-
נָגַע בִּי עַד גּוֹבָה הַהַר.
כְּנֵצֶר וָתִיק כְּאַגָּדַת עָבַר
רְהוּטָה נְדִירָה וּמְמַכֶּרֶת.
יְפִי דּוֹר הַתֹּם וְהַיֹּשֶׁר
אַהֲבַת אָדָם קְסוּמָה
הָיָה כַּהֵלֶךְ הַפּוֹסֵעַ
בְּמִדְבָּרָה עַד כְּלוֹתָהּ.
הָיָה בּוֹ חָזוֹן וְתִקְוָה
אִשּׁוֹ כְּלַהֶבֶת בְּעֵינָיו
וּכְשֶׁכְּפוֹר נָגַע בְּכַפּוֹתָיו
רָעֲדוּ בּוֹ כָּל אוֹצְרוֹתָיו.
בְּדִיל חַיָּיו הַמְּנַטֵּף
כְּמוֹ ש-ָרַף הָאִילָנוֹת
בְּהִלְכוֹתָיו תָּבַע חוֹתָם
וַאֲנִי נִפְעַם מֵאַגָּדַת חַיָּיו.
© כל הזכויות שמורות לאלי משעלי 23/3/19 |
|
|
רגע, אם
הפוקימונים הם
טובים, אז למה
כל הזמן אומרים
שהם כבשו את
העולם וכל זה?
אחד שלא מבין |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.