|
הדמיון עולה על כל מציאות
ולא ההפך
כפי שגורסים
ממציאי המציאות
מאמצי המציאות
מצדדי המציאות.
באיזו מציאות יכול היה חבל הטבור להימתח על פני מפלי הניאגרה?
באיזו מציאות יכולה הייתי להתנדנד ברשת עכביש קטן ודק?
ואף לבקר בקו האופק.
ואלו הן רק מקצת הראיות לאמור לעיל.
משכך:
מצינו לומר
והכרענו-
הדמיון עולה על כל מציאות. |
|
|
יזיזים זה כאילו
ידידים בשביל
זיון, נכון?
אז אם אני וידיד
שלי, עושים אחד
לשני ביד,
יורדים אחד
לשני, מתנשקים,
נוגעים, מתלטפים
אבל בלי קשר
רומנטי אז אנחנו
עדיין רק
ידידים?
(אוי, זה בטח
קצת בוטה) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.