|
לזה שלעולם לא יתעורר
כל פעם שאני הולכת ממך אני מרגישה חלל בלב
יודעת שאף פעם לא תהיה שלי וזה כואב
רוצה להפסיק את הכל ופשוט לברוח
אני פשוט לא מסוגלת כי אין לי כבר כוח
אני יודעת שיש גם אחרות שנמצאות קרוב
אני רחוקה וזה מעיק שהן עושות לך טוב
לא יכולה לומר מילה ולא יכולה כבר לשתוק
הנה עוד ביקור נגמר והשאיר בי מר מתוק
אתה שומע? אני פה. אני פה.
אתה לא רואה? אני מחכה שתבוא
לעולם לא תבין אולי גם לא תדע
שבשקט... בשקט אני אוהבת אותך
אני |
|
|
עבדתי במכון
וויצמן על פיתוח
חדש, גבינה ולא
סתם גבינה,
גבינת רעיונות,
זו תרכובת חדשה
של גבינה תשע
אחוז עם LSD יצא
משהו משובח,
אפילו הצעתי את
זה לתנובה אבל
הם אמרו שיש להם
אחד כזה...
זונות! הם
והקרלו שלהם
אנשים לא מבינים
שזה דני רק
בדיבוב של חיים
צ'ינוביץ.
חבר שלום מנסה
כוחו בלקטוז. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.