|
לו היה לי לחן
האמת הייתה יוצאת
לאור
לי יש רק מילים
מילי
מיל
מי
מ
לו ניגנה בי מוסיקה
הייתי פוגע
במטרה
כל אחד היה מקבל
תו
המגיע לו על
קוצו של
טוב
ורע
לי יש משפטים
מחלחלים אל תת
ההכרה
נעצרים בשער הלא
מודע
לו קולי נישא עלי
מיתר
כל דלת הייתה
נפתחת
לרווחה
נורות הבדולח היו
מתנפצות
לרסיסים
בתור רסיס
אין בי הפתעה
כותב בדיו שאוזל
אוזל
אוז
או
א |
|
|
"מה בחורה כמוך
עושה במקום
כזה?"
מומלץ שלא
להשתמש במשפט זה
ברחוב
אלא במקומות
בילוי כדוגמת
פאבים ומסעדות.
מתוך ספרו של י.
פופק,
איך להתחיל עם
בחורות ולהישאר
בחיים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.