צדיקים קדמונים מאוד במשך אלפי שנים טרחו בעבורנו להתנהלותנו
התקינה בעידן המודרני הנאור המתקדם התרבותי ולהלן כמה דברים על
זה.
דור אנוש דור המבול ודור ההפלגה הם נשמות תתקע"ד שנפלו לכדי
נשמות בני אדם על ידי כמה עניינים - עבודת אדם הראשון 130 שנה
אחרי שירד מגן עדן שהיה פורק את כול קליפי הדעת דמלכות ומלכות
דדעת גימטרייה 974 בשז"ל ואחר כך שני המלאכים האלו בדור אנוש
עזא ועזאל היפילו אותם בנג"ע ר"ע - נפילים גיבורים ענקים רפאים
עמלקים על ידי זיווג עם בנות האדם לתוך גופים של בני אדם ומשם
התחילו השושלות המתוארות במדע האיג'יפטולוגיה של מצריים הקדומה
ביותר כי מצריים היא ערות הארץ כמו שבאר יוסף והיא הפכה לאט
לאט לכלי לכול הנשמות האלו שבראשה המלך שלה פרעה והיועץ שלו
בלעם, ושושלות גדולות במשך אלפי שנים של פרעה ובלעם היו נהוגות
במצריים העתיקה מדור אנוש.
לכן לבלעם בנבואותיו בחומש הייתה סברה ב"כול בני שת", - שת -
אביו של אנוש בדיבור דרך כוכב מיעקוב וקרקר כול בני שת, אלה
שסברתו בשורשה שובשה עם האלפי שנים לאור תיקונים מיוחדים שתקנו
צדיקים בנג"ע ר"ע החל מיוסף ומושה שהיטילו הא בתראה של שם
הוי"ה בערב רב יוסף בדיבור הא לכם זרע ומושה בדיבור העם אשר
העלתה ועל ידי ההא הזאת עשו תיקון לדעת דמלכות ומלכות דדעת על
ידי ספירת נצח דיסוד שהנשמות תתקע"ד, - 974, נג"ע ר"ע, - ערב
רב אשר קומטו בלא עת נהר יוצק יסודם לא מטרידות יותר את
הצדיקים בכלל ואת עם ישראל במיוחד.
לכן אין מה לסמוך כבר על הנבואה הזאת של בלעם "דרך כוכב מיעקוב
וקרקר כול בני שת" בעיסקי ביאת משיח גאולה כי זה כבר לא יהיה
ככה כל כך יותר כי צדיקים התפללו לעקור מזה את שורש הרע שיש
בזה לכול המין האנושי ולעם ישראל במיוחד.
ודעת דמלכות משמעותו הוא דעתה של המלכות שעל פיה היא פוסקת את
דיניה ומלכות דדעת משמעותה הדעה המולכת בקרב העם ועל ידי
הדמוקרטיה הסוציאלית המרקנטיליסטית המודרנית מתבצע הזיווג הזה
בין הדעה המולכת בעם לשליטה בדעתה של המלכות איזה דינים לתקן
לעם ולממשלה ולרשויות הכפופות לה.
וזה בחינת פעמיים תתקע"ד 97X2=1948 תאריך לידת אברהם אבינו ע"ה
שהוא תחילת התיקון לעניין הזה לכן ראו איצטגנני נמרוד בחינת
מודרניזים שאברהם עתיד לקחת לנמרוד את המלכות ולמלוך במקומו
אלה שאברהם היה כבר אז בחינת יהודי שמעל המזל והאצטגנינות
וביטל את השטות הזאת לאלפי שנים עד ביאת המשיח.
ונצח דיסוד זה בחינת היום ה"טל" לעומר 39 בחינת השם של השכינה
כפי שביאר רשב"י אחרי פתיחת אליהו בכמה סידורים הנהוגים בידנו,
וזה בחינת "משחר לך טל ילדותך" (תהילים ק"י, ג'), - שניתן
לאברהם בתהילים וזה כללות שלושת חכמי קדם איתן - אברהם, כלכול
- יוסף, הימן - מושה, שתקנו לנו את המלכויות הנהוגות בדור הזה
במודרניזים המתקדם והנאור.
לכן אף על פי שהמודרניזים הוא פרוץ מאוד הוא נותן נתינת מקום
לחיי דת תקינים לעם ישראל למי שרוצה בכך כי הרשות נתונה
והמודרניזים לא כפר בכלל הזה בתורה שהרשות נתונה וכך יש בתוך
מצב של מודרניזים נאור מתקדם ותרבותי מצב של יהודים שומרי תורה
ומצוות.
ככה יש לנו להודות לאברהם יוסף ומשה שאנחנו עדיין מחזיקים
בחומות הדת בתוך עולם טרוף כזה ומצליחים לנהל חיים של יראים
בתוך הפקרות מוחלטת כי לולי הם ומאות צדיקים שטרחו בזה אלפי
שנים מי יודע איפה היינו היום.
והתכלית הסופית של כול העניין הזה הוא ביאת המשיח והגאולה אלה
שלא כנבואות אצטגנני נמרוד ובלעם אלה כתיקוני המלכות הטובים של
הצדיקים שעל פיהם באמת לא נשלוט יותר מידי בגויים השאינם ישראל
אלה שהתנהלות חיינו בקרב השאינם ישראל הגויים אומות העולם
תהייה למישרין בלי טרדות מהם של פצצות אטום טרור ואנטישמיות
אלה עד רבה הם יסייעו לנו בממון וגם קצת ברוחניות ולא יבלבלו
לנו את המוח ברוחניות על ידי כפירה ואפיקורסות כלומר הגוג
ומגוג הרוחני שהולך פה בדורות האלו.
ונזכה במהרה בימנו לביאת משיח וגאולה מתוך רוב טוב גשמי ורוחני
במהרה בימנו אמן נצח סלה ועד.
אמונה ומעשה בחילונים הצדיקים:
המצווה התרכ"א אמונת הייחוד בחילונים הצדיקים:
1) שהוא אלוקים אחד 1386=4326 ג"ם הויה = אלוקים אחד וטוב,
טובאחד ארך והוא טעימה מכוס ארך של סעודת ליוויתן ושור הבר
ויין המשומר שהאלוקים בחינת גפן שאל חיטה ואלוקים גפן והוי"ה
תאנה כשאומרים שהוא אחד וטוב אחד טוב = ארך 221 כוס של 221
גרם היא כוס יין המשומר של סעודת יין המשומר וליוויתן ושור
הבר
2) שהוא נימצא בכול מקום בשש קצוות העולם צפון דרום מזרח מערב
למעלה למטה ובשש קצוות קומת אדם ימינה שמואלה קדימה אחורה
למעלה למטה ובקומת עולם ואדם גם במרכז ובאמצע בעמוד המכריע
ביושר שבתפארת
3) שהוא כול יכול משורש נקודת בעל היכולות ובעל הכוחות כולם
עילת עילי כול העילות וסיבת סיבי כול הסיבות שליט ומושל וריבון
על כול העולמות חדרים מדורים היכלות ריבונים קומות מגידים
ממונים שרים שליטים. - ויש 5 קומות של שוויץ שחושבים את עצמם
יותר מאלוקים אחת בשם התורה והצדיקים והמאן מלכי דרבנן שחושבים
שכוח תלמידות חכמות ומוסר וקנאות שבהם הוא יותר מהוי"ה אלוקים
וזה שקר ותועבה וזה שוויץ ואחד בשם האהבת ישראל לשרת את העם
ולעזור לישראל וזה משמעותי יותר מאלוקים וזה שוייץ ותועבה ואחד
יותר מהוי"ה מידת הרחמים מתוך הדאגה לביטחון ושלום ישראל במצבם
המדאיג בארץ חשוב ומשמעותי ויקר וניצרך ונידרש יותר מאלוקים
וזה שוויץ ותועבה ואחד מסכנת הפיטורים שאין בויותר צורך הופך
לשוויץ ואחד מהפחד מהסוף הקר חושב שהוא יותר מאלוקים וזה תועבה
ושוויץ והחילונים הצדיקים לוחמים בכול הקומות הלו ומיתנשאים
עליהם והם פרידנריך קורדורוניר ודיאגנריך וסקונפיטר וקורספיטו
וישראל החילונים הצדיקים והקדושים עולים לורדימר נולמין שמעל
לתוהו הזה ומיתנשאים עליהם ומקימים קומת ישמשנון לעתיק
ומבורכים על ידי עתיק ונידונים ועומדים ביום הדין ובתחיית
המתים וגן עדן ועולם הבא וימי המשיח שלהם.
4) שהוא רואה ואינו ניראה עד כדי אינו ניראה לחלוטין כלומר
מינימום של ראיות על קיומו בדיבור ומחשבה ועולמות המלבוש, -
בחפצים ותשמישי קדושה וספרים בבית ובמכונית ובמישרדים ובערוצי
התיקשורת טלוויזיה רדיו עיתון נייד ומחשבים
5) שהוא קיים והוא גורם הכול פה בעולם והוא המקור לכול הטענות
ומענות על משהו או על ההודאות אם צריך בכלל.
כללי שמירת גדרי התכנים הרוחיים היישראליים הכלליים אצל שומרי
המסורת הכללית החילוניים בדורות האלו:
א). אמונה כללית באלוקים שיש אלוקים ואוהבים אתו ורוצים אותו
ומאמינים ובוטחים בו וממנו בלבד רוצים עזרה, ושיש בידו כוח
לגרום ולפעול שאם לא כן נופלים לכפירה אפיקורסות ואתאיזים
שמשבשים את הדעות בדעות כוזביות של העידן המודרני המדעי.
ב). שמירת שביתת מסחר כללית בארץ בשבתות ומועדים ושמירת הנהגות
כלליות של מועדים כלליים כגון פסח, ראש השנה, סוכות, חנוכה,
פורים ול"ג בעומר שאם לא כן מאבדים את רוח הישראליות היהודית
לחלוטין.
ג). צניעות כללית בעולמות המלבוש והנהגות ייחוד צנועות יחסית
לעומת שאר העולם בלי לצור צורת ממזר ובלי יותר מידי בעילות
ארמית,- שאם לא כן הסטיות המיניות אוכלות כול חלקה טובה
וחוטפים סריטה בשכל.
שכן ביחסי חברים חברויות יש כללים מדוייקים שהם כפרקי גיטין
מיוחדים שלהם שיש להם שיטה מיוחדת בגיטין כדי שהבעילה הסופית
המולידה ולד זכר או נקבה לא יהיה ממזר של עבודת ניתוק הקשרים
הקודמים וכול השעבודים שיש על האישה לפני הזיווג המוליד שלה עם
מי שהיא מעותדת בסוף אחרי תקופת החברויות להיות נשואה קבוע.
אך בלי שום שמירה דקדקנית יותר מידי של גדרי עולמות המלבוש וגם
של הנשים, וגיפופים ושמירת העיניים ושפופרות של איסור שכן אלו
בשורשם הגבוהה רק שניות לאיסור לצור צורת ממזר שנשמר די טוב
ואם זה נשמר בטל טעם בטל דבר וכוח דהיתרא עדיף ויש להם על מה
שיסמוכו.
ד). כשרות רבנות כללית של תרומות מעשרות ערלה ושמיטין בשר בחלב
שעתיים, דגים עופות כבשים ובקר כשרים כללית, ללא חשש אבר מן
החי ודם, ורוב מאכלם של החילונים השומרי מסורת מסורתיים משם
שאם לא כן נקרא בהם "ונטמתם", ומטמטם את השכל והגוף ומזיק
לבריאות יותר מידי מאכלות אסורות.
ה). ברית מילה שאם לא הסימן היהדות הבסיסי הזה נטמעים בגויים
לחלוטין ואפשר לשכוח לגמרי שאתה יהודי.
ו). חתונה כדת משה וישראל ברבנות הכללית לישראל עם אישה
יהודייה שאם לא כן נעקרים מישראל ומולידים מאישה לא יהודייה
ילדים וילדות לא יהודים ונפסק חוטר היהדות של אותו גבר.
ז). ואהבת לרעך כמוך כללי וכללי מידות טובות מיוחדות שבישראל
יותר מסתם שאינו ישראל או לא יהודייה, - שאם לא כן הופכים
לטיפוס דחוי ולא מקובל בחברה הישראלית הכללית מה שקוראים בלשון
העם אדם לא אנושי ולא תרבותי וטיפוס שלילי וגם עניין של
ג'נטלמניות כללית ביחסי גבר ואישה.
ח). שמירה של איזו שהיא דרגה של צום או פקידת בית כנסת ביום
כיפור וקדישים ומנהגי אבלות כלליים מסוימים על 7 קרובים וקבורה
בבית קברות יהודי, המונהג כדת משה וישראל.
ט). לימוד כללי של התנ"ך בחינת מצוות לימוד תורה.
הבטיחה בישראליים החילונים הצדיקים:
1) שהוא אלוקים אחד 1386=4326 ג"ם הויה = אלוקים אחד וטוב,
טובאחד ארך והוא טעימה מכוס ארך של סעודת ליוויתן ושור הבר
ויין המשומר שהאלוקים בחינת גפן שאל חיטה ואלוקים גפן והוי"ה
תאנה כשאומרים שהוא אחד וטוב אחד טוב = ארך 221 כוס של 221
גרם היא כוס יין המשומר של סעודת יין המשומר וליוויתן ושור
הבר
2) שהוא נימצא בכול מקום בשש קצוות העולם צפון דרום מזרח מערב
למעלה למטה ובשש קצוות קומת אדם ימינה שמואלה קדימה אחורה
למעלה למטה ובקומת עולם ואדם גם במרכז ובאמצע בעמוד המכריע
ביושר שבתפארת
3) שהוא כול יכול משורש נקודת בעל היכולות ובעל הכוחות כולם
עילת עילי כול העילות וסיבת סיבי כול הסיבות שליט ומושל וריבון
על כול העולמות חדרים מדורים היכלות ריבונים קומות מגידים
ממונים שרים שליטים. - ויש 5 קומות של שוויץ שחושבים את עצמם
יותר מאלוקים אחת בשם התורה והצדיקים והמאן מלכי דרבנן שחושבים
שכוח תלמידות חכמות ומוסר וקנאות שבהם הוא יותר מהוי"ה אלוקים
וזה שקר ותועבה וזה שוויץ ואחד בשם האהבת ישראל לשרת את העם
ולעזור לישראל וזה משמעותי יותר מאלוקים וזה שוייץ ותועבה ואחד
יותר מהוי"ה מידת הרחמים מתוך הדאגה לביטחון ושלום ישראל במצבם
המדאיג בארץ חשוב ומשמעותי ויקר וניצרך ונידרש יותר מאלוקים
וזה שוויץ ותועבה ואחד מסכנת הפיטורים שאין בויותר צורך הופך
לשוויץ ואחד מהפחד מהסוף הקר חושב שהוא יותר מאלוקים וזה תועבה
ושוויץ והחילונים הצדיקים לוחמים בכול הקומות הלו ומיתנשאים
עליהם והם פרידנריך קורדורוניר ודיאגנריך וסקונפיטר וקורספיטו
וישראל החילונים הצדיקים והקדושים עולים לורדימר נולמין שמעל
לתוהו הזה ומיתנשאים עליהם ומקימים קומת ישמשנון לעתיק
ומבורכים על ידי עתיק ונידונים ועומדים ביום הדין ובתחיית
המתים וגן עדן ועולם הבא וימי המשיח שלהם.
4) שהוא רואה ואינו ניראה עד כדי אינו ניראה לחלוטין כלומר
מינימום של ראיות על קיומו בדיבור ומחשבה ועולמות המלבוש, -
בחפצים ותשמישי קדושה וספרים בבית ובמכונית ובמישרדים ובערוצי
התיקשורת טלוויזיה רדיו עיתון נייד ומחשבים
5) שהוא קיים והוא גורם הכול פה בעולם והוא המקור לכול הטענות
ומענות על משהו או על ההודאות אם צריך בכלל.
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.