המצב עם הערבים בדור הזה בעולם כולו ובישראל מורכב מאוד,
לתורת ישראל יש בהחלט מה לומר בעניין
ב"ה בינ"ו עמ"י עש"ו בס"ד
המצב עם הערבים בדור הזה:
הנה בכביאה הזו של עם ישראל לארץ ישראל ארץ הקודש ארץ כנען
התקומה המעשית הגשמית של בניין הארץ מתבצע בעיקר מכוח שפיעה של
העולם המודרני הנאור המתקדם המפותח התרבותי המערבי של האדם
הלבן ואיתו בא כול השפע המעשי שמאפשר תקומת הארץ והיבנותה
החומרי.
אך אליה וקוץ בה, שרוח האדם המודרני המערבי שאינם ישראל מלאה
בהתגבהות והתנשאות וגאווה זולה על העולם הערבי מטעמים של
אנטישמיות עדתיות גזענות ועניינים של צבע עור צבע שער צבע
עיניים מוצא שפה ומנטליות, ובתורתנו הקדושה מבואר ש"תועבת ה'
כול גבה לב", - היינו שההתגבהות הזו היא תועבה מוחלטת שצריך
להתרחק ממנה בכול צורה.
וההתגבהות הזו פוגעת בכבוד הערבי, כי אברהם מולידו של ישמעאל
היה ענוונתן, הפך עניין הגבהות והגאווה ואת כל קליפת הגבהות
הגאווה והכבוד הוליד בישמעאל לכן ברגע שמופיעה לעומתו קליפת
גבהות גאווה וכבוד מערבי שמבזים אותו הוא נפגע והופך להיות כלי
לעמלק מרושע מפגע ומרצח בפיגועים וטרור ושנאת ישראל והמערב
כולו בכלל.
והסיבה הפנימית להתגבהות הזאת היא ש"הא" אחרונה של שם הוי"ה
בחינת מלכות מקננת במערב ו"הא" ראשונה של שם הוי"ה מקננת בצפון
בחינת אלוקים וגימטרייה שם אלוקים מתחסר 316 גימטרייה "חשוב",
- הרי שעניין העמים הצפוניים מערביים לארץ ישראל כלומר אירופה
ואמריקה הוא עניין של מלך חשוב שהוא התגבהות שאין כדוגמתה.
והתועבה הזאת גאווה מביאה איתה תועבה חברתה משכב זכור בר מינן
שגם הוא קרוי בפרשת קדושים בספר ויקרא תורת כוהנים תועבה, -
כספר המידות של רבי נחמן ערך גאווה סעיף ב' וזלשה"ק "על ידי
גאווה בא לידי תאוות משכב זכור...", - עכל"הק.
ומשכב זכור בר מינן נקרא בגמרא סנהדרין דף נ"ד, נ"ה - "תשכב",
מלשון החומש בפרשת אחרי מות "ואת זכר לא תשכב משכבי אישה" -
גימטרייה 722 גימטרייה פצצות אטום ועל ידי כך באה בכמה אומות
ערביות התאווה לזרוק איזה פצצות אטום על העולם המערבי ועל
ישראל.
ואטום הוא מלשון אטום, שנאטם הנקב התחתון של יציאת ההתפנות כי
כשרוצים להכניס שם מה שאסור להכניס שם לא יוצא משם מה שצריך
וחובה על פי ההלכה להוציא משם מתי שצריך ואיך שצריך וכמו שצריך
ועוברים על בל תשקצו ואז עוברים על אזהרות פרשת כי תצא במשנה
תורה בספר הדברים "ויצאת שמה חוץ", - "ולא יראה בך ערוות דבר
ושב (השם יתברך) מאחוריך", ואז מאבדים את הסיעתא דשמייא
וצועקים הצילו על צרת הפצצות אטום ולא נושעים.
כי גם כשפים קרוי בפרשת האזינו תועבה כפרוש רש"י על פסוק
"בתועבות יכעיסוהו" כגון כשפים וזכור, וכשפים אותיות שפכים
כלומר התפנות ליציאות, וההתפנות ליציאות היא יניקה מאחוריים
שמהם יונקים השאינם ישראל וככה מתמלאים בתועבה הזאת ורוצים
לזרוק פצצות אטום על ישראל עושים טרור ומתמלאים אנטישמיות
ואיבה נוראית על ישראל.
לכן צריך לעקור מליבנו וממוחנו את השורש של התקלה הזו ולהפסיק
להתייחס אל עצמנו כגבוהים יותר מהערבים בשל היותנו אדם מערבי,
כי זה לא כתורת ישראל כלל וכלל כי שורש עליונותנו על הגויים
ולא רק הערבים אלה גם המערביים והשאינם ישראל בכלל הוא רק
היותנו זרע אברהם יצחק ויעקוב וגריהם השומרים את התורה
ומצוותיה ולומדים תורה.
כי רק מכוח התורה הקדושה והדבקות באלוקים יכולים אנו לטעון
עליונות ולא במיוחד על הערבים, כי דווקא הערבים הם נשלטים על
ידי שרו של ישמעאל שהתפלל עליו אברהם שיהיה צדיק, אלה על כול
הגויים בכלל והעליונות הזו היא רוחית נישמתית בלבד ובעולם הזה
אנחנו וכל המין האנושי שווים לחלוטין בתור חי מדבר תבוני בן נח
שאסור לו למרוד במוסכמות בסיסיות ביותר שהם שוות לכול נפש בכול
המין האנושי.
כי צריך לדעת שעד שלא נסלק את התועבה הזו מליבנו ימשיך להתלבש
בכמה ערבים עמלק מרושע, לכן המלחמה המעשית שלנו היא לא בערבים
אלה בעמלק, ולכן שלילי מאוד בעיני הדיבורים האלו על מוות
לערבים וכולי כי לא כנגד הערבים יש לנו טענה אלה כנגד העמלק
שמתלבש בהם והמלחמה בעמלק היא רוחנית עליונה של עבודה פנימית
על התועבות שבתוכנו, - אלה אם כבר התלבש בפועל ממש עמלק באיזה
ערבי, ובזה כבר צריך לתת פשוט יד לכוחות הביטחון שלנו ורק
לכוחות הביטחון המסודרים שלנו לטפל באופן מעשי.
השם יזכנו לנקיות מקליפת דעת הקלוקלת הזאת של עמלק כדי שבפועל
תפסיק בימנו מכת החרב הזאת מהגויים על ישראל וככתוב במסכת
סנהדרין נזכה לראות בעינינו את האתחלתה דגאולה האמורה שם -
"אין בין העולם הזה לימות המשיח אלה שעבוד מלכויות", - כאשר
המפרט הטכני הסופי של השעבוד מלכויות שמיצר אותנו זה העניין
הזה, השם יעזור. |
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.