|
נעמדתי על חוט דק
מנסה למצוא שיווי משקל
כל רצוני להיות לוליין
אך החוט בגד בי ונקרע
קשרתי את שני הקצוות
חשבתי לעצמי
כעת גם לחוט משקל משלו
הוא יעמוד במשימה
אנחנו שותפים
הוא יעשה את שלו
הילכתי עליו לכל אורכו
ובחולמי על תשואות קהל
קדתי קידה גם בשמו
אח פקחתי עיני
והחוט שוב למולי
דק יותר
שביר כחוט השערה
חשבתי לעצמי
רק עוד פעם אחת
רק עוד פעם
זו לא תהיה הגזמה
אך הגיעה רוח
והעיפה אותו
הרחק מהישג רגלי
|
|
|
אני רוצה לכתוב
אותך לגמרי
במקרה אחרי
שאשנן אותך
כליל, אני רוצה
שזה יהיה לגמרי
במקרה...
סלוגן מצחיק
ראיתי מימין...
עומד בצל
יצירה... בתור
יוצר אני ידעתי
להצחיק...
סלוגן לא בא
לפירגון כמו יתר
הבמה...
בתור יוצר אני
ידעתי
סגפנות...
יאשה, בשיר הלל
לסלוגן שנפטר
טרם זמנו ובטל
קורבנו.
ותודה למאיר
אריאל השם יקום
דמו, טוב אז לא! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.