|
הם מאמינים בו.
אני אוהבת אותו.
אני מקיימת מצוות חשובות.
אהבת השם היא הגדולה לכל האהבות.
אהבת המשפחה.
אהבת הפרנסה.
אהבת החיים.
ככל שהאמונה בעצמך ובהשם ככה יש בך יותר אהבה לעולם.
מספיק עם סיסמאות חסרות שחר.
מה שחשוב זה האמונה .
לא כפייה דתית. לא!!!!
אהבה בכל הלב לדת.
לא לכפות על עצמך דברים ....
להאמין באהבת האמונה של הדת.
ככל שהאמונה גדולה גם אהבה גדלה בכל תחום. |
|
|
הדבר הכי רומנטי
ויפה שאפשר
לעשות זה בעצם
הדבר הכי פשוט
וקל שאםשר לעשות
וזה לומר לאהובך
או לאהובתך "אני
אוהב אותך"
סתם אחד חובל
שאין לו חברה
טייסת שרוצה
חברה נואשות
שתטיס אותו
לרקיע החובלים
השמיני |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.