|
הפכת
הפכת לי את העולם כי חשבתי שהוא עגול
ו אם הוא עגול איך הפכת אותו למשהו
כמו קופסא עם חרוזים
מרעישים כשנופלים
צבעת לי את העולם כי חשבתי שהוא עיוור צבעים
ו אם הוא עיוור ואין צבעים איך את צחורה
ודרכך אני רואה
כחול סגול אדום אדום |
|
|
הבעיה המרכזית
בבמה חדשה היא
שאני לא מזיין
מספיק... טוב אז
לא בבמה, בי! זה
מה שרציתם
לשמוע?!
טוב לכם?!!!
מרוצים?!??!!
יוסי עמוס חזה,
מחפש בעיות מתחת
לשמיכה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.