|
לוקח זמן להירגע
נושם עמוק ורק כועס יותר
מתגעגע למה שהוא זוכר
שהיה לו טוב
לוקח זמן לברוח
מתרחק ומקרר את המכה
נכנס לעומק של ההדחקה
שיהיה לו טוב
לוקח זמן להתמודד
שוב לא יודע מה הוא רוצה
כשכל אחת מהר הוא ממצה
ולא טוב
לוקח זמן והוא נרגע
ואז חוזר אליי כל כך שקט
ואני לא יודעת באמת
אם טוב |
|
|
הזמן הוא אשליה,
וזמן ארוחת
הצהריים- אשליה
כפולה
עמוד שבע עשרה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.