|
אם אפשר היה פשוט להיעלם
הייתי ראשונה בתור
אם אפשר היה לשלוט בזמן
הייתי מחזירה לאחור
רוצה להיות עוד לפני ההתחלה
של כל מה שיקרה איתי ומה שכבר קרה
רוצה שהרגע ההוא יימחק
ואיתו יעלם גם הספק
ספק של חיים... האמנם?!
כל הלבד הזה וה״לא בסדר״ גם
מעדיפה לא להיות
אבל כבר קצת מאוחר
נשארת עם השאלה
האם עוד אפשר?
|
|
|
נכנסתי כאן
לברוך
כי שמתי לי
מטרה
לכתוב את הסלוגן
הכי ארוך
אז אל תכעסו אם
אזיין לכם את
השכל
או אם לא יהיה
מוסר השכל
אחנטרש כמה
מלים
אקשקש כמה
בלבולים
לא יודע מה זה
טוב
אז אל תדאגו
בסוף
אני אעזוב
אתם מתחילם
לצעוק
שיעזוב אותנו
בשקט
שיניח לנו
הכלבת
סלוגן ארוך
משעמם
חסר חיים
והכל רק כדי
שתקראו את
היצירות
ולא את
הסלוגנים
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.