|
אנחנו לוקחים את המלחמות
במנות קטנות
מנצחים ניצחונות עלובים
אבל בעלי משמעות רגעית לעצמנו
כדי להוכיח לעצמנו שאנחנו עוד
נושמים, שאנחנו עוד דורכים
על הקרקע המזוהמת
אנחנו כובשים כל שבוע
עוד אדמה, עוד טריטוריה
ובולעים את המוות
במנות קטנות
כדי לא להרגיש את עצמנו
נכנעים ליום יום.... |
|
|
ניסיתי קרמבו
ורוד. האמת, לא
משהו.
אולי אני צריכה
לעבור
לאפרוחים
ורודים?
בלונדה בהלם
פוזלת לכיוון
אחיה, אפרוח
ורוד, במבט
מעורר חשד. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.