|
אני רוצה ללכת מכאן
כאן ועכשיו
לארוז איזה תיק
מאיזה טיול תנועה ישן
ואין לי מושג קלוש לאן
פשוט לא כאן
כי כאן כבר בכלל לא פשוט
העיניים פקוחות
והנפש;
למות
איפה אני בכלל
מתי איבדתי אותי
מתי מצאתי
ואם אסע
איפה תשאר
אני? |
|
|
מצטערים אבל
הדמות של הסלוגן
הזה החליטה לא
להראות אותו
כרגע, אבל ככל
הנראה היא תחתום
עליו.
תחיה טבת לא
יכולה בלי זה,
לא יודעת למה,
לא יודעת כמה...
יהיה מספיק
בשבילה... בשביל
שלה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.