|
החברה שלי כועסת עלי
והיא שואלת כך בכעס מתי
נתתי לה תשומת לב בפעם האחרונה
והיא טוענת: "זה נמשך לפחות שנה!"
היא גם אומרת שאם זה ימשיך היא תלך
ואז אני משיב לה: "לא רוצה כלום ממך"
אז היא עונה לי שכדאי שנשתוק
ואז אני חושב לי: "כמה הכעס מתוק..."
הכעס הוא מתוק. היא תחזור אלי.
היא תהיה שלי, תהיה שוב איתי
הכעס הוא מתוק. אם היא כועסת עלי
זה סימן שהיא אוהבת אותי
החברה שלי כועסת עלי
שבוע-שבועים, לא יותר מידי
לא מתרגש אני משום דבר
צרות של היום אפשר לדחות למחר
החברה שלי כועסת עלי
זה כבר שלוש שנים או ארבע אולי
אני מוכן לשים הכל מאחור
וגם אבקש סליחה ביום שתחזור |
|
|
תרחמו אליי
יאודים טובים
אני חרש עילם
חולה במכלת
פרקים נדירא
ואין לי קסף
לאינטנת ואני לו
יחול לאיכנס
לאטר של במה
כדשה ולכטוב
סלוגנים
לילדים שלי
אנה טירמו לי
ביד נדיווה
אפרוח ורוד
מסתובב עם שלט
בתחנה המרכזית,
ומנסה לשווא
לעשות כמה
גרושים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.