|
1.11.07
"מה יש לך?"
שאלת בצורה ישירה
אני איני יודע
אם יש תשובה ברורה
"מה יש לך?"
הפתעת בשאלה
פתאום את הזאב
אני האיילה
"מה יש לך?"
רק חשבתי בהשתהות
"מה את חושבת שיש לי?"
חשבתי בהשתאות
"מה יש לך?"
איזו תשובה נכונה?
על מה את חושבת?
למה את מוכנה?
"מה יש לך?"
זה לא מורכב כל כך
את האיילה
נהניתי מרגע איתך. |
|
|
אחרי שהשתתפתי
איתם במעשיהם
הפראיים (או,
שאני אתחיל
לציין) אני כבר
לא מסופקת עם
אנשים אחרים
מלבדם.
החברה של שלי
מתוודה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.