|
כשהדיכאון והעצב שילבו ידיים
הכל התפתח עד ידי זעזוע
ולרגע אחד כשפקחתי עיניים
היה לי נדמה שראיתי געגוע
ושבתי הביתה ללמוד מהעבר
אך לא מצאתי את האושר בעיניים
חששתי ממה שקיים ונגמר
ומצאתי רק את אותו שילוב ידיים
בחוסר ברירה לבשתי שמחה
ולדרך חדשה וגדושה יצאתי
לא חשבתי שתהייה לי תקווה
מאחורי האכזבה אותה מצאתי
ומי שאמר "סוף זה תמיד התחלה"
לא חשב על התחלה שלא החלה מעולם
נשמתי לאט את ריחות הבהלה
ויצאתי למרות הכל אל העולם
ובאמצע הדרך נשארתי
לצדדים לא הבטתי בכלל
כי נדמה שרגשות זה דבר מיותר
מה שלא התחיל - כבר נגמר. |
|
|
מצויין תמחק
הכל...
אתה יכול להמשיך
להציף את
אינבוקס שלי עד
מחר אבל מה
שמחכה לך באתר
שלך... את זה
הזמן עוד יעזור
לך להבין.
חבל שהאתר שלך
יוצף בנאצות,
אבל אתה הבאת את
זה על עצמך עם
הסגנון הנלוז
והרדוד שלך.
רק מטריד אותי
איך 2 הורים
יוצרים אדם עם
כל כך הרבה רוע
בימאיסט במשבר |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.