|
כותב את כל מה
שאי אפשר כבר לומר לך
כותב את כל מה
ששורף לי בפנים
נפרדנו מזמן והלב התרגל
להיות לבד בימים עצובים
לא שלם עם עצמי לספר
את כל מה שהיית בשבילי
ואם תשמרי לי חסד נעורים
אמצע נחמה בכך שתדעי
לפעמים קשה קצת יותר מידי
לפעמים הדמעות נחנקות בגרון
לא ביקשתי שתחזרי
רק שתדעי
לפעמים אני לא מצליח לישון
יש משברים שבאים והולכים
לא בגללך
זה סתם החיים
ואין היגיון לשמור זאת בסתר
רק תחבקי ותגידי
שהכל יהיה בסדר. |
|
|
אתם יודעים מה
צריך לעשות פה,
בבמה ? צריך
לעשות עמוד עם
כל הסלוגנים
שפורסמו אי פעם.
אני לא רוצה
לחשוב איזה
סלוגנים אדירים
אני מפסידה בזמן
שאני לא כאן...
ממציאת הסארט-אפ
היומי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.