|
על בלוק צהוב בלוי
פורט מילים בכתב כבוי
מנסה להרעיש את השקט
שנשאר פה מאז שהחלטת שאת הולכת
ככורה מיומן במעמקי הרגשות
אני נובר ובורר את המילים הנכונות
אלו שמעבר להד התקשורתי
ישאירו לך גם משהו,
את איך שתזכרי אותי.
אלו שבבוקר יפנו להיגיון
אבל בלילה לא יניחו לך לישון.
על דף שורות מסודרות
מתוחות כמו חיילים
בדריכות הן ממתינות לפרץ המילים
שיעזור סוף סוף לצלוח את קיר הלבנים
במאמץ גדול ובידיים מגששות
החומה הזו תיפול
בעזרת הרגשות. |
|
|
"...אז יש לו
יקום משלו, עם
חוקים משלו,
והוא חיי בו
לבד, עם הנוכחית
שלו.
עד שהוא יאמלל
אותה והיא תעזוב
אותו, או שהוא
ימאס בה ויזרוק
אותה (אגב,
שנראה לי שהוא
מאס בי) או
ש..."
גררר... סטופ!
(לעצמי, עם
סטירה
וירטואלית-היפוטתית).
מונולוג שמישהי
מנהלת עם
עצמה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.