|
כמה חוצפה בעולם
כבר תיפול עליי
כמה חוצפה בן אדם
השיר הזה לעולם לא יושלם
מאיפה היה לו הביטחון
להגיע אליי ככה משום מקום
להפיל אותי ככה לגיהינום
מה עשיתי לך אולי כבר תסתום
שתי דמעות זולגות על לחיי
ככה כאב מציף עד בלי דיי
נשבר לי
לראות את זה רק לי קורה
לא נורמלית
נשבר לה מעצמה
פסיכדלי
זה כל מה שהיה
מנסה להשתחרר
ובסוף הכל בוער
רק תזוז עכשיו מהר
רק ממני תזהר
כן אז נשבר לי
מהנוכחות שלך
לא נראה לי
שאני רצה ובוכה. |
|
|
למכירה:
מדינה במצב
מצויין, מודל
48', עברה
אוברול ב-67'
ותאונה ב-73'
הגה דפוק נוטה
ימינה
מחירים זולים
במיוחד, למסירה
מיידית!!!
לפרטים לפנות
לממשלת ישראל
(לבקש את אריק) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.