|
מהחלון של יבגני בביטוח ישיר אפשר לראות את בילינסון
מבילינסון אפשר לראות את שניידר
בשניידר אפשר לעלות עד קומה 7
בקומה 7 אפשר ללכת עד למחלקה האונקולוגית
ולראות את בני ירדן מתאגרף עם מחלת הסרטן
פעם ידו על העליונה ופעם הסרטן מנצח
אני צועק לו ומעודד אותו
אבל לא יכול להיכנס לזירה במקומו
הרבה דברים אפשר לראות מהחלון של יבגני בביטוח ישיר
הרבה דברים. |
|
|
"אם אני חושב,
משמע אני
קיים?"
"אני לא חושב"
ענה לי מישהו.
"עזוב אותו"
אמרתי לעצמי,
"מי הוא שידבר,
הוא לא קיים".
אחת ברגע של
הרהור ברומו
(נו, טוב, לא
כ"כ) של עולם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.