|
של מי הרצון
להשיג את האור
לא שלי
בסך הכל רציתי
שיהיה לך טוב
איתי
במה שנים אפשר לעמוד
ולא לעשות כלום
כמה שאני מנסה יותר
את הולכת ומתרחקת
מתי אוכל לשוב
ולהסתכל על עצמי במראה
ולהגיד שהכל בסדר
הכל ניראה סביר
מעביר תחנות בטלוויזיה
הכל משעמם, דומה
כמה שאני מנסה יותר...
כמה שנים אפשר לעמוד
ולא לעשות כלום
כמה שאני מנסה יותר
את הולכת ומתרחקת. |
|
|
כתיבת סלוגן ללא
מטרה פירסומית
כלשהי נראה
כל-כך כבזבוז
זמן עד כדי כך
שאי פרסומו יהיה
פשוט בזבוז זמן
מוחלט.
טוב, לא משנה,
עכשיו בטוח לא
ישימו לי את
זה...
וגם למה קוראים
לזה סלוגן בכלל? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.