|
היא כ"כ מפחדת
להיות נאהבת
להיות מאוהבת
והיא מצידה עוד תיתן לך ללכת...
היא כבר שנים נלחמת
בתחושה מתמדת
שהיא לא מספיק טובה
אולי עשתה למישהו רע
ועליה יש קללה
אז תדבר אליה במילים רכות
אל תפחיד אותה עם תוכניות
תספר לפעמים אתה שוכח
שאנושי אך לא בורח
אל תגרש את השדים שלך אליה
אתה יודע בלעדיה
העולם טיפה יותר קשה
היא לא משחקת משחקים
גם לא באנשים
רק לפעמים בלי כוונה
היא מנסה להשתנות
ומהטעויות נשברו כמה לבבות
בגלל הלא נודע
היא כ"כ רוצה אהבה
אך מגרשת כשהיא באה
אז תדבר אליה במילים רכות... (פזמון חוזר)
היא כ"כ מפחדת
להיות נאהבת
להיות מאוהבת
והיא מצידה עוד תתן לך ללכת |
|
|
לשלוף את הלב
מהחזה של מישהו,
ולהראות לו את
הלב פועם, שנייה
לפני שהוא מאבד
את ההכרה, כן,
דיי מגניב, אבל
לא מגניב כמו
לדחוף את היד
שלך לתחת של
מישהו, לתלוש את
התריסריון שלו,
ולהראות לו את
זה, שנייה לפני
שהוא צורח עד
אובדן ההכרה
אני, מראה יוזמה
בכיוון הרפואה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.