|
רטוב לי כאן
ולא כזה נעים
יותר מדי בגדים
יש לי על הגוף
שכבות על גבי שכבות
של שקרים ופרצופים
רבדים של צביעות
את כולנו עוטפים
תחמם אותי כאן
ואם יהיה לי נעים
בלי בגדים בכלל
אראה לך כל מה שאוכל |
|
|
שאלו אותי אם
אני שונאת את
ההורים שלי.
עניתי שאני לא
שונאת אנשים
שאני לא מכירה.
אחת שלא מבינה
שלא יפרסמו את
הדפיוצר שלה
כאן, ובכל זאת
מתעקשת כל פעם
מחדש |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.