|
זה מוזר איך בשנייה אחת חמקמקה
הצלחת לברוא מערכת יחסים שלמה וחזקה
בקושי שבועיים ימים יוצאים
וכבר התחלת עם שיחות נוקבות ולחצים
מה בסה"כ רצית?
מישהו שידגדג לך את השושנית?
שיקום איתך בבוקר בחיבוק?
ושאולי יום אחד עוד תעשו ביחד בוק?
החלום נגוז מהר מהר
כימעט כמו זריזות אצבעותיו על הפסנתר
והבוקר כבר כאן והוא עוד לא התעורר
מקווה שהיום הוא יקום ויחליט - שלא לוותר
אך מדוע לכל הרוחות את רוצה
מן ילד-גבר כזה שעוד לא התרצה
שירצה בך בכאילו ,כנימפומנית או פצצה
שתיתן לו זיון טוב או עוד מציצה
כי רק אתמול הוא הוריד והנמיך את כולך
את כל 26 שנותייך, קימט ומעך
כי ימשיך ויחלום על מישהי כמוך
שתעטוף אותו בשמיכת אהבה,חום ורוך
ולא, שארית חייו יתמלאו להם בברוך! |
|
|
מאות סלוגנים,
אלפים שלחתי, מה
לא ניסיתי, כל
סוג של הומור,
שנינות שטרם
נראתה כמוה,
סרקזם אכזרי,
נונסנס מוחלט,
הכל! ואף לא אחד
התפרסם.
בסוף החלטתי
לכתוב אימייל
לבועז ולבקש
ממנו שידבר עם
הזה שמאשר. אחרי
שבוע בועז חזר
אלי, ואמר לי
שהזה שמאשר חושב
שיש לי אחלה
סלוגנים, אבל
שאני צריך
להפסיק לכתוב
אותם בשוודית.
צרצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.