|
לפעמים מוטב
שהמילים לא תהיינה נאמרות
בעיקר לך
ומה על האהבה
החורכת
נחישות שברירית
בכל פעם בה הגלדתי
מחדש
שוב נקרעת
ומה על האהבה
לנצח חפונה בידיך הגדולות
צרובות השמש,
לנצח חסרה.
סתיו. 13.11.2008 |
|
|
במה לי
במה לי
במה לי כתמתמה
אני שולח סלוגן
נקעתי את הבוהן
עיזרו לי,
הצילו, אני גם
דמות בדויה
זוזו לסטרי, נער
מתבגר בעברו,
משווע לתשומת לב
מתוך הרגל |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.