|
לכי חפשי את הקשר
בין מה שקיים באמת
לכי תמצאי את המסר
עם כל מה שיש לך לתת
איך אפשר לצאת מזה עכשיו
אם תצליחי לצאת מזה עכשיו
הלכת רחוק מדי
רחוק ועמוק מדי
בדיוק באותה הדקה
אותה שנייה מתוקה
וכבר אין לאן לברוח
ולמי בכלל עוד יש כוח
שלום לתמימות, שלום להזיות
אז מה עשינו בעצם
אין סוף לתהיות. |
|
|
"...אז יש לו
יקום משלו, עם
חוקים משלו,
והוא חיי בו
לבד, עם הנוכחית
שלו.
עד שהוא יאמלל
אותה והיא תעזוב
אותו, או שהוא
ימאס בה ויזרוק
אותה (אגב,
שנראה לי שהוא
מאס בי) או
ש..."
גררר... סטופ!
(לעצמי, עם
סטירה
וירטואלית-היפוטתית).
מונולוג שמישהי
מנהלת עם
עצמה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.